2. novinky od Google na co si dát u mobilního SEO pozor

Fail

Co nedělat v mobilním SEO

Google poslední dobou přišel s několika zajímavými oznámeními týkající se mobilního webu, na které byste si měli dát pozor.

Neobtěžujte s nabídkou instalace mobilní aplikace

Pokud na mobilní verzi zobrazujete příliš velkou výzvu na instalaci mobilní aplikace, ztratíte hodnocení “mobile friendly” i body za mobile ranking factor. Cituji: “After November 1, mobile web pages that show an app install interstitial that hides a significant amount of content on the transition from the search result page will no longer be considered mobile-friendly. This does not affect other types of interstitials. As an alternative to app install interstitials, browsers provide ways to promote an app that are more user-friendly.”

ZdrojMobile-friendly web pages using app banners

Takto ano
Takto ano
Takto ne
Takto ne

Nepřesměrovávejte mobilní uživatele nejdříve na reklamy

Některé weby mobilnímu uživateli nejdříve zobrazí reklamu či jiný obsah a poté ho přesměrují na web. Ať už je to vědomě či jako důsledek hacknutí webu, Google se to nelíbí.

ZdrojDetect and get rid of unwanted sneaky mobile redirects

9 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

komentáře 4

  1. Ja ako sledujem analytics tak prístupy z mobilu sú čoraz väčšie a väčšie .. napríklad večer po 22 hodine je vyše 90% návštevníkov z mobilných zariadení a nie z desktopou. Takže sa oplatí počúvať google a optimalizovať pre mobily čo najviac.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge