Hříchy nového fulltextu Seznamu

Seznam nasadil včera nového bota 3.0. Opět mě děsí co zase budou dalšího půlroku ladit. Chtěl bych být optimista. Rád bych podpořil český produkt, ale …. Ale Seznam začíná mít podobnou image jako Microsoft. Cokoliv co dělá u fulltextu nedokáže udělat napoprvé dobře.

Podívejme se na příklad. Zkuste si vyhledat (stav k 27.5.2011) vyhledat slovo PPC na Seznamu:

A porovnejte s výsledkem na Google:

A pro jistotu zkuste i Bing:

Myslím, že k hodnocení relevance dotazu od  algoritmu Seznamu není co dodat.
Díky za upozornění Jardovi Hlavinkovi.

33 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

komentáře 3

  1. .U Facebooku je to ov em jen v chozi chovani ktere m ete zm nit pomoci seznam . Nezavisle na tom koho mate v p atelich uvidite p isp vky jen t ch ktere mate v seznamu Sledovat. …Komunitni projekt sice zatim nedosahuje uplnosti komer nich map p esto v ak nabizi n kolik u ite n ch funkci ktere byste na papirov ch turistick ch mapach nebo on-line mapach Seznamu a Googlu hledali marn ..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge