Marketing Miner představuje super novinku Profilery

Marketing Miner neustále postupuje vpřed a nyní si pro nás přichystal novinku, která se jmenuje Profilery. Jedná se o funkci, která nás informuje o klíčovém slovu nebo doméně. Možná podobnou funkci znáte ze zahraničních nástrojů (jako třeba SEMrush) nebo znáte Zlatý grál (exSerpo) od Collabimu. Nyní s tím přichází do českých vod i Marketing Miner a je to tedy velká krása. Zatím fungují profilery pro doménu a klíčové slovo. Pojďme se na ně společně podívat.

Každý profiler je rozdělen do několika sekcí, které můžete objevovat buď scrolováním nebo překlikávání v levém navigačním sloupci. Popis informací ke každé sekci pak najdete pod ikonkou otazníku.

Data Marketing Miner čerpá z click-stream databáze a pak pro 2 milióny nejhledanějších dotazů scrapují prvních 100 výsledků vyhledávání, včetně jejich rozšíření.

Podle průzkumu, co jsme si v Marketing Mineru dělali, jsme aktuálně největší dostupná databáze výskytu webů ve vyhledávačích pro český a slovenský trh (i větší než Ahrefs nebo SEMrush).

Filip Podstavec, Marketing Miner

Je připravený keyword a domain profiler, URL profiler se připravuje.

Keyword profiler

Keyword profiler nás informuje o různých informacích o frázi:

Hledanost, CPC, trendy a návrhy klíčových slov

Krom docela hezkých dat je příjemná jejich filtrace pomocí vylučujících klíčových slov nebo jen Otázek. Data si můžete stáhnout nebo zkopírovat do schránky.

K čemu je to dobré:

Skvělé pro rychlonalýzy klíčových slov. Buď pro jednorázové kampaně nebo pro copywritery. Na klik máte data, která potřebujete.

Výsledky vyhledávání – organic i PPC


K čemu je to dobré:

Skvělé pro zjištění webů, které se na vaše fráze zobrazují. Fajn na zjištění konkurence a optimalizace snippetů.

Podobné dotazy


K čemu je to dobré:

Super pro hledání nových klíčových slov.

Domain profiler

Domain profiler, který je mnohem bohatší na data než keyword profiler, nás informuje o informacích o doméně. Skvělé zejména pro analýzu konkurence 🙂 Stačí zadat doménu konkurence a víte, jak na tom konkurence je. Jaký je odhad návštěvnosti, co odkazový profil, na jaké fráze se umisťuje a na co inzerují. To vypadá fakt skvěle.

Návštěvnost webu

Návštěvnost

Odkazový profil

Technologie webu

Podobné weby

Pro mě jsou profilery super krok, který analýzu konkurence zase o kus zjednodušuje. Zkuste si to. 22. ledna by měly být profilery k dispozici i pro netestery.

49 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge