Marketing Miner představuje super novinku Profilery

Marketing Miner neustále postupuje vpřed a nyní si pro nás přichystal novinku, která se jmenuje Profilery. Jedná se o funkci, která nás informuje o klíčovém slovu nebo doméně. Možná podobnou funkci znáte ze zahraničních nástrojů (jako třeba SEMrush) nebo znáte Zlatý grál (exSerpo) od Collabimu. Nyní s tím přichází do českých vod i Marketing Miner a je to tedy velká krása. Zatím fungují profilery pro doménu a klíčové slovo. Pojďme se na ně společně podívat.

Každý profiler je rozdělen do několika sekcí, které můžete objevovat buď scrolováním nebo překlikávání v levém navigačním sloupci. Popis informací ke každé sekci pak najdete pod ikonkou otazníku.

Data Marketing Miner čerpá z click-stream databáze a pak pro 2 milióny nejhledanějších dotazů scrapují prvních 100 výsledků vyhledávání, včetně jejich rozšíření.

Podle průzkumu, co jsme si v Marketing Mineru dělali, jsme aktuálně největší dostupná databáze výskytu webů ve vyhledávačích pro český a slovenský trh (i větší než Ahrefs nebo SEMrush).

Filip Podstavec, Marketing Miner

Je připravený keyword a domain profiler, URL profiler se připravuje.

Keyword profiler

Keyword profiler nás informuje o různých informacích o frázi:

Hledanost, CPC, trendy a návrhy klíčových slov

Krom docela hezkých dat je příjemná jejich filtrace pomocí vylučujících klíčových slov nebo jen Otázek. Data si můžete stáhnout nebo zkopírovat do schránky.

K čemu je to dobré:

Skvělé pro rychlonalýzy klíčových slov. Buď pro jednorázové kampaně nebo pro copywritery. Na klik máte data, která potřebujete.

Výsledky vyhledávání – organic i PPC


K čemu je to dobré:

Skvělé pro zjištění webů, které se na vaše fráze zobrazují. Fajn na zjištění konkurence a optimalizace snippetů.

Podobné dotazy


K čemu je to dobré:

Super pro hledání nových klíčových slov.

Domain profiler

Domain profiler, který je mnohem bohatší na data než keyword profiler, nás informuje o informacích o doméně. Skvělé zejména pro analýzu konkurence 🙂 Stačí zadat doménu konkurence a víte, jak na tom konkurence je. Jaký je odhad návštěvnosti, co odkazový profil, na jaké fráze se umisťuje a na co inzerují. To vypadá fakt skvěle.

Návštěvnost webu

Návštěvnost

Odkazový profil

Technologie webu

Podobné weby

Pro mě jsou profilery super krok, který analýzu konkurence zase o kus zjednodušuje. Zkuste si to. 22. ledna by měly být profilery k dispozici i pro netestery.

6296 zhlédnutí (celkově) 4 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge