360º SEO report  (Ján Laurenčík, Basta Digital)

Ukážky reportov a dashboardov SEO pre všetkých zúčastnených, od majiteľa cez marketéra po SEO špecialistu. Alebo ako ich robíme na Slovensku. Voľné Google Data Studio šablóny samozrejmosťou!


Automatizovaný klientský reporting 2.0 (Matěj Velička, Medio Interactive)

Markeťáci můžou odvádět excelentní práci avšak bez kvalitního zpracování výsledků a prezentace klientovi, či nadřízenému, všechno ztrácí smysl. Pokud výsledky naší práce nedokážeme vhodně vysvětlit a podat, jakoby ani neexistovaly. Proto jsme se rozhodli udělat takový reporting, který bude přehledný, informačně nabitý a hlavně automatizovaný.


Jak by měl vypadat SEO report v roce 2019 (Petr Hlaváč, eVisions)

  • Co v SEO reportovat
    • Co by měl klient pochopit
      • Stav KPI
      • Základní segmenty a metriky
      • Jednotlivé činnosti a jejich přínos
  • Klasické chyby
    • Špatný výběr grafů
    • Porovnání, interpretace dat
  • Google Data Studio
    • Jaké jsou jeho možnosti
  • Jak vypadá SEO report v evisions

Informace o setkání

 termín: 23.1.2019, 18.00 – 21.00
místo: Pinta - beer steakhouse
 Kapacita: 36/40


Kde přesně se setkání konalo

 Místo: Pinta - beer steakhouse, 18 Argentinská, 170 00 Praha 7   Zobrazit na mapě





Jak se na místo dostat?