Setkáváte se často s tím, že SEO analýzy a doporučení zůstávají dlouho ležet u klienta v šuplíku a jejich zapracování trvá i roky?
Je to chyba na klientské straně, nebo na straně SEO specialisty?
Je vůbec reálné, aby specialista, který ve většině případů nikdy nevedl velký e-commerce projekt dokázal správně určit priority?

Přijďte disktutovat a poslechnout si zkušenosti Milana Merglevského, který má zkušenosti z obou strany barikády, tedy SEO specialisty i manažera odpovědného za celkové výsledky svěřeného projektu.


Informace o setkání

 termín: 24.10.2017, 18.00 – 21.00
místo: Pinta - beer steakhouse
 Kapacita: 39/40


Kde přesně se setkání konalo

 Místo: Pinta - beer steakhouse, 18 Argentinská, 170 00 Praha 7   Zobrazit na mapě





Jak se na místo dostat?