SEOloger

SEO školení na míru

Možná vám stejně jako mně chybí diskuse nad aktuálními problémy SEO. Prakticky, s dalšími konzultanty a se sdílením konkrétních zkušeností.

Tuto situaci mění pravidelný seriál SEO setkání SEOloger.


Na co se můžete těšit příště?

 termín: 22. 10. 2019, 18:00 – 21:00
místo: Pinta - beer steakhouse
 kapacita: 40/40

Anotaci připravujeme, stay tuned! 0.0 00

Vaše data jsou chráněna, vše co odešlete formulářem se řídí zásadami na ochranu osobních údajů.

Bohužel všechna místa jsou již rezervovaná







Co už máme za sebou?

Video na YouTube





 proběhlo: 24. 9. 2019, 18:00 – 21:00

Jak hledáme příležitosti pro tvorbu nových vstupních stránek? Jak je vytváříme, jak si usnadňujeme práci, co se nám osvědčilo, co jsme pustili k vodě a kde jsme narazili? To vše primárně z pohledu SEO a tak trošku UX. 0.0 00

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 25. 6. 2019, 18:00 – 21:00

SiteBulb – nováček mezi crawlery (host: Zdeněk Dvořák) “Crawlery pro SEO konzultanty dlouho symbolizoval Screaming Frog. Sitebulb mu jako nováček slušně šlape na paty a inspiruje jej svými funkcemi. Jaké zajímavé funkce Sitebulb má proti konkurenci? Co naopak neumí? A stane se …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 24. 4. 2019, 18:00 – 21:00

 PPC is dead, long live to SEO (host: Martin Zítek, Heureka) Využití DSA kampaní pro maximální efektivitu v rámci automatizace, efektivity a propojení PPC + SEO (Content). Ukáži jak na Heurece využíváme SEO (Content) pro stavění reklam v rámci Google a to vše plně automatizovaně. Díky tomu …

Přečtěte si, o čem to bylo


Jak nás ovlivní autorskoprávní směrnice? (host: Petra Dolejšová a Anna Freimannová, advokátní kancelář eLegal)  Už v druhé polovině března proběhne v Evropě hlasování o nové autorskoprávní směrnici. Ta se netýká jen licenčních poplatků za články v Google News nebo filtrování obsahu na YouTube. Ovlivní totiž nejen …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 20. 2. 2019, 18:00 – 21:00

Co mají společného Esport a SEO? (host: Dominik Leibezeit) Proč bychom možná měli jako SEO konzultanti více zabrušovat do ostatních marketingových disciplín? Vede cesta k větší organické návštěvnosti a zpětným odkazům skrze typicky brandingové aktivity? Proč je právě Esport skvělou příležitostí pro budování …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 23. 1. 2019, 18:00 – 21:00

360º SEO report  (Ján Laurenčík, Basta Digital) Ukážky reportov a dashboardov SEO pre všetkých zúčastnených, od majiteľa cez marketéra po SEO špecialistu. Alebo ako ich robíme na Slovensku. Voľné Google Data Studio šablóny samozrejmosťou! Automatizovaný klientský reporting 2.0 (Matěj Velička, Medio Interactive) …

Přečtěte si, o čem to bylo


Předvánoční SEOloger se tentokrát bude skládat ze tří částí. V první představíme výsledky velkého SEO průzkumu, a v dalších vás seznámí s novinkami ze svých nástrojů pánové z Collabimu a Marketing Mineru. SEO průzkum 2018 (Pavel Ungr) Taky vás vždycky zajímalo, čím se zabývají jiní SEO …

Přečtěte si, o čem to bylo


Česká republika je velmoc jednorázových analýz. Ať už se jedná o analýzu klíčových slov nebo SEO audit, obě tyto disciplíny máme skvěle zmapované, existuje k nim hodně návodů a většina firem je umí celkem zdatně zpracovat. Co ale jakmile dojde na kontinuální práci …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 17. 10. 2018, 18:00 – 21:00

Říjnový SEOloger bude opět speciální. Sejdou se na něm zástupci hned čtyř SEO nástrojů (ContentKing, SEMOR, Marketing Miner a Collabim), a poví nám něco o tom, kam se jejich nástroj bude v nejbližší době ubírat a na co opravdu speciálního se můžete těšit.  Na SEOlogeru …

Přečtěte si, o čem to bylo


Getting crawling and indexing right is not as attractive as structured data, AMP and voice search but it’s critical for the success of large e-commerce and enterprise websites in search results. We will discuss a Canadian retailer that’s achieved a significant boost in the …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 26. 6. 2018, 18:00 – 21:00

Continuous delivery, hotfixy, refaktorování, chyba programátora, to všechno může vést k pokažení technikálií, které si na projektu roky vypipláváte, a mohou rozbít “my precious” SEO. Ukážu vám, jak se s tímhle vyrovnáváme v Seznamu – automaticky a s odpovědností konkrétních lidí. 0.0 00

Přečtěte si, o čem to bylo


Expanze online byznysu k našemu západnímu sousedovi a zároveň nejdůležitějšímu obchodnímu partnerovi nabírá stále více na popularitě. Pro české SEO konzultanty bývá Německo často velkým strašákem. Během krátké prezentace se vám pokusím ukázat, že i SEO v Německu je zvládnutelné. Podíváme se podrobně na …

Přečtěte si, o čem to bylo


Co je to kanonizace doopravdy, kdy se projeví její efekty v Seznam.cz vyhledávání a jaký má vliv na crawl budget. 0.0 00

Přečtěte si, o čem to bylo


SEO a PPC jsou dvě rozdílné hry na podobném hřišti. Ne, počkat. Jsou to rivalové v boji o jeden rozpočet! Nebo jsou to přátelé, co si můžou navzájem pomáhat? Tak jak to tedy je? Ukážu na konkrétních příkladech, jak přesahy mezi oběma disciplínami …

Přečtěte si, o čem to bylo


Pro mnoho markeťáků znamená splněný cíl při optimalizaci stránek získat co nejlepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Zobrazovat se na vysoce vyhledávané klíčové slovo na první pozici je přeci super, ne? Ano, samozřejmě. Přední pozice na hojně vyhledávané klíčové slovo ale není …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 14. 12. 2017, 19:00 – 23:00

Předvánoční SEOloger bude opět speciální. Místem, časem i náplní. Sejdeme se v H1.cz, až v 19. hodin, a uslyšíme hned tři skvělé přednášky! Tentokrát nám Filip Podstavec, Zdeněk Dvořák a Pavel Ungr představí, které SEO nástroje používají, jak a proč.  Na Vánočním SEOlogeru uslyšíte: Dáme špeka? (Zdeněk Dvořák) …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 28. 11. 2017, 18:00 – 21:00

Víte, kolik návštěv vám chodí na web z hledání obrázků? Jaká jsou specifika návštěvnosti z obrázkového hledání? Vyplatí se vám investovat energii do optimalizace obrázků pro vyhledávače? Potenciál návštěvnosti z obrázků může být větší, než z textového hledání, ale oba typy návštěvnosti se liší …

Přečtěte si, o čem to bylo


Setkáváte se často s tím, že SEO analýzy a doporučení zůstávají dlouho ležet u klienta v šuplíku a jejich zapracování trvá i roky?Je to chyba na klientské straně, nebo na straně SEO specialisty?Je vůbec reálné, aby specialista, který ve většině případů nikdy nevedl velký e-commerce projekt …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 2. 10. 2017, 18:00 – 23:00

And now something completely different 🙂 Ladies and gentlemen let me introduce youu SEOloger special! Talks about SEO with SEOs from other countries. How is SEO different? What tools they use, do they know our market or community? What we …

Přečtěte si, o čem to bylo


 proběhlo: 27. 4. 2017, 20:00 – 29. 4. 2017, 12:00

SEOloger naživo je víkendová forma pravidelných setkání SEOloger, které probíhají každý poslední týden v Praze. Lidé co se věnují SEO nebo je SEO zajímá se potkají na společném víkendu plném potkávání, povídání, odborných i neodborných diskusí a workshopů. Večery patří socializaci třeba i nad …

Přečtěte si, o čem to bylo






Archiv starších SEOlogerů







Pavel Ungr - SEO konzultant
Chcete se na něco zeptat?

Telefon................................................. Telefon
+420 608 654 501
Email................................................. Email
Kancelář................................................. Kancelář
Jaromírova 80/51,
Praha 2 120 00
Twitter
Gplus
Slide Share
LinkedIn

Napište mi

4 krát 5 = *
Ozvu se vám do druhého pracovního dne.