Kdo je nejznámější nebo nejlepší odborník na SEO?

Tahle otázka zazněla v mé SEO skupině SEOloger a pár dalších. Ta otázka je samozřejmě zapeklitá, protože to je strašně subjektivní a strašně komplikovaně se měří. Ale rád využiji tuto příležitost, abych se na tento dotaz vyskytoval ve vyhledávačích a samozřejmě vám doporučil i mé kolegy, když se mnou nemůžete spolupracovat.

Pokračovat ve čtení →

Recenze: Sitechecker

Recenze Sitechecker.pro

Sitechecker website SEO checker o sobě píše, že je to univerzální SEO platforma, která vám umožní sledovat výsledky SEO rychleji a jednodušeji. Jako člověk co má zkušenosti s velkým množstvím SEO nástrojů (a několik jich i aktivně používá pro svoji práci) myslím, že vám dokážu ukázat, v čem je ten nástroj dobrý a v čem a naopak trochu pokulhává. Pojďme se na něj podívat.

Pokračovat ve čtení →

Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?

Jak nastavit Self-canonical pro SEO

Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (ani ve skupině best practices) o které bychom mohli říct, že se hodí vždy. Self-canonical jím na 99 % bude. Google ho sám doporučuje. Prosím používejte ho na vaše weby a e-shopy.

Pokračovat ve čtení →

SEO WordPress plugin The SEO Framework, je lepší než Yoast?

Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO. Obdobně jako konkurenti je jeho základ zdarma, až rozšiřující pluginy jsou za poplatek. Podívám se na část neplacenou i placenou a uvidíme zda dává smysl.

Pokračovat ve čtení →

Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.

Pokračovat ve čtení →

Google ve Francii vypne zobrazování úryvků

Znovu se opakuje situace ze Španělskaz Německa s Google News. Google se rozhodl neuzavírat s francouzskými vydavateli smlouvu o tom, kolik jejich obsahu bude smět francouzským uživatelům Google ukazovat. A protože ve Francii od příštího měsíce vstoupí v platnost Směrnice o autorském právu na jednotném digitálním trhu, tak prostě od konce října přestane zobrazovat popisky agregovaných zpráv. Lidé ve Francii tedy uvidí pouze titulky, podle studie Google by toto mohlo vést ke ztrátě 45 % návštěvnosti z přirozeného vyhledávání. Výjimkou by byly weby, které dají Google se zobrazováním popisků výslovný souhlas.

Pokračovat ve čtení →