Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?

Jak nastavit Self-canonical pro SEO

Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (ani ve skupině best practices) o které bychom mohli říct, že se hodí vždy. Self-canonical jím na 99 % bude. Google ho sám doporučuje. Prosím používejte ho na vaše weby a e-shopy.

Pokračovat ve čtení →

SEO WordPress plugin The SEO Framework, je lepší než Yoast?

Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO. Obdobně jako konkurenti je jeho základ zdarma, až rozšiřující pluginy jsou za poplatek. Podívám se na část neplacenou i placenou a uvidíme zda dává smysl.

Pokračovat ve čtení →

Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.

Pokračovat ve čtení →

Google ve Francii vypne zobrazování úryvků

Znovu se opakuje situace ze Španělskaz Německa s Google News. Google se rozhodl neuzavírat s francouzskými vydavateli smlouvu o tom, kolik jejich obsahu bude smět francouzským uživatelům Google ukazovat. A protože ve Francii od příštího měsíce vstoupí v platnost Směrnice o autorském právu na jednotném digitálním trhu, tak prostě od konce října přestane zobrazovat popisky agregovaných zpráv. Lidé ve Francii tedy uvidí pouze titulky, podle studie Google by toto mohlo vést ke ztrátě 45 % návštěvnosti z přirozeného vyhledávání. Výjimkou by byly weby, které dají Google se zobrazováním popisků výslovný souhlas.

Pokračovat ve čtení →

Co mění June 2019 Core Update na Google?

V pondělí 3. června Google vypustil velkou aktualizaci hlavního algoritmu o které informoval na Twitteru. Tato aktualizace by měla být zaměřená na obsah, zpravodajské a sportovní weby, E. A. T. A i podle Google by měl dosah být opravdu VELKÝ. I když byl vypuštěn již před týdnem, dopady mohou postupně “najíždět” i několik týdnů.

Pokračovat ve čtení →