SEOloger podcast #2: Garance v SEO

Původně jsme chtěl dělat podcasty každý měsíc. Fůůůůůů, to jsme se teda přecenil. Takže na začátek VELKÁ OMLUVA. Ano, první podcast vyšel v půlce prosince a druhý dnes. 1. března. Asi nezvládnu každý měsíc. Ale začalo mě to bavit. Hodně okoukávám kolegy a snažím se přidávat to nejlepší a ladit to dle vaší zpětné vazby. Takže tento podcast má téměř 20 minut a je o garancích v SEO. Tak hurá na něj.

Pokračovat ve čtení →

Marketing Miner představuje super novinku Profilery

Marketing Miner neustále postupuje vpřed a nyní si pro nás přichystal novinku, která se jmenuje Profilery. Jedná se o funkci, která nás informuje o klíčovém slovu nebo doméně. Možná podobnou funkci znáte ze zahraničních nástrojů (jako třeba SEMrush) nebo znáte Zlatý grál (exSerpo) od Collabimu. Nyní s tím přichází do českých vod i Marketing Miner a je to tedy velká krása. Zatím fungují profilery pro doménu a klíčové slovo. Pojďme se na ně společně podívat.

Pokračovat ve čtení →

Jak správně řešit filtraci (fasetovou navigaci) na webu z pohledu SEO

Filtrace je součást drtivé většiny e-shopů, které jsou často vyřešeny špatně, byť je to velice důležitá část. Už roky o tom přednáším (od roku 2015) a stále se zdá, že dobrých řešení není příliš. A to ani u balíčkových či profesionálních řešení. Proto jsem sepsal tento článek, jak filtraci nebo-li fasetovou navigaci řešit správně z pohledu vyhledávačů.

Pokračovat ve čtení →

Speed Update – další pozitivní signál zvýhodňující rychlé weby je venku

9. července 2018 Google vypustil aktualizaci s předělaným (od roku 2010 to byl signál jen pro desktop) signál ohledně rychlosti webu. Od 9. července tedy platí víc než dříve, že čím bude váš web rychlejší, tím lepší hodnocení máte – a už to neplatí  pro desktopy jako dříve. Není to ale jen tak.

Pokračovat ve čtení →