Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO. Obdobně jako konkurenti je jeho základ zdarma, až rozšiřující pluginy jsou za poplatek. Podívám se na část neplacenou i placenou a uvidíme zda dává smysl.
Pokračovat ve čtení →Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání
16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.
Pokračovat ve čtení →Google ve Francii vypne zobrazování úryvků
Znovu se opakuje situace ze Španělska a z Německa s Google News. Google se rozhodl neuzavírat s francouzskými vydavateli smlouvu o tom, kolik jejich obsahu bude smět francouzským uživatelům Google ukazovat. A protože ve Francii od příštího měsíce vstoupí v platnost Směrnice o autorském právu na jednotném digitálním trhu, tak prostě od konce října přestane zobrazovat popisky agregovaných zpráv. Lidé ve Francii tedy uvidí pouze titulky, podle studie Google by toto mohlo vést ke ztrátě 45 % návštěvnosti z přirozeného vyhledávání. Výjimkou by byly weby, které dají Google se zobrazováním popisků výslovný souhlas.
Pokračovat ve čtení →Google změnil význam parametru nofollow, co to znamená pro SEO?
Google včera na blogu zveřejnil příspěvek, v kterém dost významně mění význam parametrů. I když slovo významně je spíše eufemismus, protože sám říká, že pokud máte nofollow
, jak byl vnímám dříve, nic měnit nemusíte. Co se tedy vlastně změnilo?
Experiment: Crawlují a indexují vyhledávače URL označené nofollow parametrem?
Před časem jsme se se Zdeňkem Dvořákem na Facebooku bavili o tom, jak je to s parametrem nofollow. Indexují vyhledávače URL, na kterou vede odkazy z nofollow odkazů? Mohou, pokud na ně vede i jiný odkaz. Crawlují je? Mohli by, že … ale čert ví. Takže jsem pustil experiment.
Pokračovat ve čtení →SEOLoger podcast 3: Jaký byl letošní SEOrestart?
SEO restart 2019. Již po sedmé přišla jediná konference na SEO v Česku. Jaká byla? Jak se mi tam líbilo? Co bych vyčetl? Má cenu přijít? To mnoho dalších věcí najdete v mém třetím podcastu.
Pokračovat ve čtení →Co mění June 2019 Core Update na Google?
V pondělí 3. června Google vypustil velkou aktualizaci hlavního algoritmu o které informoval na Twitteru. Tato aktualizace by měla být zaměřená na obsah, zpravodajské a sportovní weby, E. A. T. A i podle Google by měl dosah být opravdu VELKÝ. I když byl vypuštěn již před týdnem, dopady mohou postupně “najíždět” i několik týdnů.
Pokračovat ve čtení →Jak zjistit indexaci URL na Google když zrušil operátor info:?
Google nemá dobré období, po sérii velkých chyb a komunikačních selhání bez předchozího upozornění ruší důležité funkce vyhledávače pro SEO. Jednou z nich je i operátor info: pomocí kterého jste si mohli ověřovat, zda URL v indexu. Tuto funkci zrušil 26. března.
Pokračovat ve čtení →Nefunguje vám stará Search Console? Mám řešení.
Včera jsme zjistil, že po spuštění “staré” Search Console nevidím nic. Přesněji nevidím svoje weby – ovládací prvky tam jsou, ale není jaksi CO ovládat.

SEO školení, která vám chybělo
Už přespříští týden se chystáme s Jardou Hlavinkou školit Kontinuální SEO na Marketing Festivalu. To si nemůžete nechat ujít! A že nevíte, co to je? Tak čtěte dál!
Pokračovat ve čtení →