Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: strukturovaná data

Vyhledávače

Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

Publikováno 28. 9. 2019 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pra...

Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Trendy v SEO a online marketingu pro rok 2016

Publikováno 1. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Již třetí rok 1. ledna zkouším odhadovat, co se bude dít v online marketingu v dalším roce. Nejdříve se podívejme, jak mi to vyšlo předchozí roky...

Zdeněk Dvořák
Nezařazené/Vyhledávače

Z výsledků mobilního vyhledávání zmizí domény webů

Publikováno 17. 4. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Jako další krok k vylepšení mobilního vyhledávání přistoupil Google 16.4.2015 k odstranění URL v mobilních výsledcích vyhledávání. Namísto ní se ...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Trendy v SEO a inbound marketingu na rok 2015

Publikováno 1. 1. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 13

Loni jsem se zamýšlel podobně a přiznejme si, vyšlo mi to jen částečně: ✅ Obsahový marketing – ano, zde jsme se víceméně trefil, jen poptávka ...

Vyhledávače

Google zobrazuje v SERPu dynamické interní vyhledávání

Publikováno 18. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Google 5. září oznámil implementaci tzv. search boxu pro interní hledání na daném webu s podporou našeptávače (autocomplete) do SERPu. Kostrbatě ...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}