Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: duplicita

Jak nastavit Self-canonical pro SEO
Návody

Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?

Publikováno 19. 4. 2020 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (...

Návody

Jak na duplicitu v SEO pomocí kanonizace (canonical)

Publikováno 25. 2. 2018 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 12

Co je to kanonizace? Elegantní řešení na duplicitu stránek, které chceme nechat přístupné pro uživatele. Duplicita je velmi častý problém mnoha webů, zejména tě...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Duplicity pro vyhledávače – lomítka, protokoly a www

Publikováno 20. 12. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 5

Dnes se Google a Seznam vyjádřil, které kombinace jsou pro ně duplicity a co ne a co je třeba přesměrovávat. překvapením je, že Google je mnohem ...

Optimalizace pro vyhledávače

Google umožňuje přes Scraper report nahlásit váš ukradený obsah

Publikováno 2. 3. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Vždy když na školení mluvím o duplicitě, účastníci se mě ptají jestli to Google pozná. Dost často jsem odpovídal, že pokud budete první, je velká šance, že...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}