Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: Seznam

Návody/Nezařazené/Vyhledávače

2 způsoby, jak zjistit počet výsledků na Seznam.cz

Publikováno 29. 6. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

V posledním redesignu SERPu Seznam.cz nám zmizel počet výsledků vyhledávání. Může to být zajímavé číslo hrající roli v dopočítávání konkurenčnosti frází ne...

Seznam Webmaster (tools) - screenshot
Nástroje

Seznam spustil betu svých Seznam Webmaster tools

Publikováno 16. 4. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 14

Seznam.cz spustil veřejnou betu svého nástroje Seznam Webmaster. Jak už název napovídá, jedná se o seznámáckou alternativu k Google Search Console (dř...

Vyhledávače

Přepis rozhovoru s Dušanem Janovským o vyhledávání na Seznam.cz

Publikováno 25. 10. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Unikátní SEOloger plný otázek a odpovědí s Dušanem Janovským z fulltextu Seznam.cz, proběhl v říjnu 2016. Řešili jsme přechod na https,...

Vyhledávače

Seznam.cz experimentuje s personalizací?

Publikováno 21. 4. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Včera jsme si společně s Filipem Podstavcem na prvním výročí našich nových kanceláří všimli toho, že Seznam.cz poskytuje jiné výsledky v desktopovém h...

Vyhledávače

Velké fluktuace v obou vyhledávačích – co se děje?

Publikováno 9. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Dnešní den je ze strany vyhledávačů plný překvapení. Jak český Seznam tak americký Google ukazují, že se něco děje a pozice frází létají nahoru i dolů...

Vyhledávače

S přechodem na HTTPS počkejte na začátek roku 2016

Publikováno 6. 10. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Fulltextový tým přišel s dlouho očekávaným (nejdříve to mělo být vyřešeno o letních prázdninách, pak jsme vyjádření měli dostat minulý týden) vyjádřen...

Vyhledávače

Fluktuace pozic na Seznamu – jen pravidelné kompletní sestavení indexu

Publikováno 9. 12. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Filip Podstavec mě upozornil na zajímavá data ze statistik Collabimu a Semoru. Sledujte se mnou:

Vyhledávače

Německo chce, aby Google zveřejnil svůj algoritmus

Publikováno 18. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 10

Německý ministr spravedlnosti Heiko Maas si podle rozhovoru ve Financial Times přeje více transparentnosti, a proto by prý měl Google zveřejnit svůj algori...

Vyhledávače

Dopady aktualizace na Seznam.cz z 30.7. nová verze přepisu dotazu

Publikováno 7. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 16

Podrobně jsem své názory na poslední velkou aktualizaci fulltextu Seznam.cz sepsal společně s Lukášem Pítrou pro Lupu. Nicméně i můj blog si zaslouží ...

Vyhledávače

Problém relevance navigačního dotazu pricemania.cz

Publikováno 4. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 35

Michal Král z pricemania.cz řeší problém na českém Seznam.cz. Proč na navigační dotaz pricemania.cz nezobrazuje Seznam.cz úvodní stránku jeho webu pricemania.cz...

Navigace pro příspěvky

1 2 Následující »
© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}