Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: Majestic SEO

Optimalizace pro vyhledávače

Proč neměnit URL bez přesměrování a u chybové stránky vracet kód 404 – chyba akvila.cz

Publikováno 27. 4. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 23

Na Twitteru se objevila chyba na Seznam.cz, kdy se na frázi “last minute kréta” objevuje na poměrně vysokém místě v SERPu chybová stránka 404.

Optimalizace pro vyhledávače

Velmi, velmi stručné srovnání Majestic SEO, Ahrefs a Open Site Exploreru

Publikováno 15. 6. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Narazil jsem na natolik krátké a stručné a výstižné shrnutí, že jsem se rozhodl ho svérázně přeložit: Ahrefs největší procento aktivních odkazů v ...

Nástroje/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Pár aktuálních tipů pro SEO

Publikováno 26. 8. 2010 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Chtěl jsem už delší dobou zmínit pár zajímavostí z oboru, ale buď mne někdo přžedběhnul nebo zvítězila prachsprostá lenost. Den před dovolenou se ale pokus...

Nástroje/Optimalizace pro vyhledávače

Majestic SEO a HTTPS protokol

Publikováno 8. 4. 2010 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Většina SEO konzultantů a lidí co se o SEO zajímají znají službu Majestic SEO. Dnes jsem narazil na problém, když jsem potřeboval zanalyzovat web běží...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na workshop analýzy klíčových slov! Prohlédnout nabídku
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}