Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: mobilní

Vyhledávače/Webdesign

AMP weby ne? Přemýšlejme znovu

Publikováno 10. 8. 2018 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 9

AMP jako technologii mám rád – jako uživatel. Řeší mi při konzumaci obsahu nejeden problém. Jako SEO konzultant jsem k AMP obsahu byl spíše skep...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Next big thing u Google: Oddělený mobilní a desktopový index byl spuštěn

Publikováno 14. 10. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 17

Tohle je opravdu velké. Mnohem důležitější než všichni Penguinové a Pandy. Google potvrdil oddělený mobilní a desktopový index. Ano, jsou 2 databáze s...

Patelovina
Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google od ledna 2017 penalizuje weby s obtěžujícími popupy

Publikováno 24. 8. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 19

Google před časem začal penalizovat stránky s výzvou k instalaci mobilní aplikace, která zabírala velké množství stránky. Nyní jde ještě dál a ja...

Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Trendy v SEO a online marketingu pro rok 2016

Publikováno 1. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Již třetí rok 1. ledna zkouším odhadovat, co se bude dít v online marketingu v dalším roce. Nejdříve se podívejme, jak mi to vyšlo předchozí roky...

SEO optimalizace
Vyhledávače

Google penalizuje mobilní weby, které tlačí k instalaci aplikace

Publikováno 4. 11. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 5

V pondělí Google oficiálně potvrdil, co jsem psal dříve. Weby, které budou tlačit mobilní uživatele do instalace mobilní aplikace způsobem, který zasahuje velko...

Fail
Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače

2. novinky od Google na co si dát u mobilního SEO pozor

Publikováno 1. 11. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Google poslední dobou přišel s několika zajímavými oznámeními týkající se mobilního webu, na které byste si měli dát pozor.

Internetový marketing/Online marketing/Vyhledávače

Mobilní weby mají ode dneška přednost v mobilním vyhledávání

Publikováno 21. 4. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 15

Dnes 21.4.2015 Google spustil avizovaný algoritmus, který má v mobilním vyhledávání zvýhodnit weby, které jsou přizpůsobené mobilům, ať už je to responzivn...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Trendy v SEO a inbound marketingu na rok 2015

Publikováno 1. 1. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 13

Loni jsem se zamýšlel podobně a přiznejme si, vyšlo mi to jen částečně: ✅ Obsahový marketing – ano, zde jsme se víceméně trefil, jen poptávka ...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Social Media/Vyhledávače

Co nás čeká v roce 2014 v SEO a online marketingu?

Publikováno 1. 1. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 33

Rok 2013 byl rokem 2. verze Penguina, Hummingbirda a drtivým nárůstem (not provided). Zažili jsme první konferenci o SEO a nejlepší online m...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google zveřejnil chyby v nastavení mobilního webu, které vám sníží hodnocení

Publikováno 12. 6. 2013 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Před půl rokem jsem přednášel o mobilním SEO. Včera Google uveřejnil chyby v chování mobilního a nemobilního webu, které vám v mobilním hled...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}