Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: penguin

Vše co potřebujete vědět o aktualizaci Penguin, kterí se zaměřuje na přeoptimalizaci a nekvalitní odkazový profil.

Novinky o aktualizaci Penguin 4
Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 4 aktualizovaný v reálném čase je venku a je součástí hlavního algoritmu (aktualizace 14.10.)

Publikováno 24. 9. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Po 2 letech čekání, po roce výmluv a odkladů ze strany Google jsme se dočkali. Včera Google potvrdil, že v pořadí 4. velká aktualizace algor...

Vyhledávače

1. poznámky k Penguin 4

Publikováno 10. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Co nebyl Penguin? První víkendy v lednu se děly na Google věci. Byly to změna srovnatelná s drtivým zásahem Penguina 2.0 a v tyto dny “...

Vyhledávače

Velké fluktuace v obou vyhledávačích – co se děje?

Publikováno 9. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Dnešní den je ze strany vyhledávačů plný překvapení. Jak český Seznam tak americký Google ukazují, že se něco děje a pozice frází létají nahoru i dolů...

Vyhledávače

Německo chce, aby Google zveřejnil svůj algoritmus

Publikováno 18. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 10

Německý ministr spravedlnosti Heiko Maas si podle rozhovoru ve Financial Times přeje více transparentnosti, a proto by prý měl Google zveřejnit svůj algori...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 3.0 už klepe na dveře – co nás může čekat?

Publikováno 28. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Poslední aktualizace Penguina tu byla téměř před rokem a další aktualizaci netrpělivě očekáváme už od dubna. Google vydává oznámení, že jejich inženýři na ...

Negativní SEO
Optimalizace pro vyhledávače

Negativní SEO v roli výhrůžného e-mailu

Publikováno 24. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Negativní SEO je něco jako homeopatie, oficiální zdroje ji sice popírají, ona přesto funguje. Jen prokazatelnost negativního SEO je velmi těžká, ne-li nemožná. ...

Penguin is comming
Vyhledávače

Víte, které pokyny Google můžete vašimi odkazy porušit?

Publikováno 10. 4. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

V roce 2012 Google změnil pravidla hry. Ta pravidla říkala, že nikdy nemůžete být potrestán za to, kdo a jak na vás odkazuje. První aktualizace Penguin uká...

Optimalizace pro vyhledávače

14 SEO informací od Matta Cuttse z SMX

Publikováno 14. 3. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Ačkoliv jsem na SMX nemohl být, na Twitteru se dá najít spoustu zajímavých tweetů o tom co řekl Matt Cutts. Přínáší tedy krátké shrnutí těchto zajímavých i...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Social Media/Vyhledávače

Co nás čeká v roce 2014 v SEO a online marketingu?

Publikováno 1. 1. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 33

Rok 2013 byl rokem 2. verze Penguina, Hummingbirda a drtivým nárůstem (not provided). Zažili jsme první konferenci o SEO a nejlepší online m...

Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače

Proběhla další aktualizace algoritmu Penguin s verzí 2.1

Publikováno 5. 10. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Včera 4. října v 22:50 Matt Cutts potvrdil další update algoritmu Penguin. Podle jeho slov by neměl zasáhnout více než 1% hledání a podle typu ve...

Navigace pro příspěvky

1 2 Následující »
© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}