Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Služby
  • Doporučení
  • Školení
  • SEOloger
  • Blog
  • Kontakt

Štítek: vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače

Jak správně řešit filtraci (fasetovou navigaci) na webu z pohledu SEO

Publikováno 30. 7. 2018 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 11

Filtrace je součást drtivé většiny e-shopů, které jsou často vyřešeny špatně, byť je to velice důležitá část. Už roky o tom přednáším (od roku 2015) a ...

Návody/Optimalizace pro vyhledávače

Jak poslat vyhledávače na váš web

Publikováno 5. 9. 2012 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Pokud chcete dostat na váš web vyhledávače, můžete použít mnoho způsobů. Nejjednodušší a nejrychlejší je zadat požadovanou URL do formulářů jednotlivých vy...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Jak k duplicitním URL přistupují vyhledávače

Publikováno 19. 1. 2011 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Je obecně známou věcí, že duplicitní obsah snižuje hodnocení vyhledávači. Není také žádným tajemstvím, že Google je v rozpoznáváním povahy stránek a r...

Vyhledávače

Google zdrtil Seznam? Ale kdepak, teprve zdrtí.

Publikováno 11. 1. 2011 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Dnešní ráno mě uvítala na Twitteru zpráva, že prý Google získal 51% převahu nad Seznamem (zpráva je již aktualizovaná, takže ranní verzi tam již nenajdete). V&n...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na workshop JAK NA SEO S POMOCÍ AI Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}