Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: google analytics

Bezpečnost/Návody/Vyhledávače

(not provided) přišlo i na Seznam

Publikováno 14. 2. 2021 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Je to trochu bizarní, ale kvůli změnám Google se vám cca od září 2020 v Google Analytics místo vstupních klíčových slov ze Seznamu objeví staré známé (not ...

Optimalizace pro vyhledávače

Míra Not Provided bude 100%, klíčová slova ve statistikách už neuvidíme

Publikováno 26. 9. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 25

Každý, kdo trochu sleduje situaci v online marketingu, od pondělí ví, že před pár měsíci Google začal tiše skrývat hledaná klíčová slova ve všech případech...

Nástroje

Tag cloud z klíčových slov v Google Analytics

Publikováno 30. 8. 2012 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Dnes jsem v článku 5 Features of Google Analytics You Probably Are Not Using našel příjemnou věc. Zobrazení klíčových slov, přes které na váš web návštěvní...

Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Chyba v Google Analytics – chybí data v segmentech (aktualizace)

Publikováno 11. 5. 2011 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Pokud jako já používáte pokročilé segmenty v Google Analytics, tak vězte že od víkendu se projevuje chyba, která způsobuje absenci dat za měsíc duben při&n...

Nástroje/Návody/Optimalizace pro vyhledávače

Zkouška Google Analytics Individual Qualification

Publikováno 31. 3. 2010 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Před časem jsem skládal výše jmenovanou zkoušku GAIQ (Google Analytics Individual Qualification) a rád bych seznámil ostatní s průběhem této zkoušky a...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}