Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: aktualizace

Vyhledávače

Co mění June 2019 Core Update na Google?

Publikováno 10. 6. 2019 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

V pondělí 3. června Google vypustil velkou aktualizaci hlavního algoritmu o které informoval na Twitteru. Tato aktualizace by měla být zaměř...

Novinky o aktualizaci Penguin 4
Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 4 aktualizovaný v reálném čase je venku a je součástí hlavního algoritmu (aktualizace 14.10.)

Publikováno 24. 9. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Po 2 letech čekání, po roce výmluv a odkladů ze strany Google jsme se dočkali. Včera Google potvrdil, že v pořadí 4. velká aktualizace algor...

Vyhledávače

1. poznámky k Penguin 4

Publikováno 10. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Co nebyl Penguin? První víkendy v lednu se děly na Google věci. Byly to změna srovnatelná s drtivým zásahem Penguina 2.0 a v tyto dny “...

Vyhledávače

Dopady aktualizace na Seznam.cz z 30.7. nová verze přepisu dotazu

Publikováno 7. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 16

Podrobně jsem své názory na poslední velkou aktualizaci fulltextu Seznam.cz sepsal společně s Lukášem Pítrou pro Lupu. Nicméně i můj blog si zaslouží ...

Google Hummingbird
Vyhledávače

K 15. výročí Google oznámil update Hummingbird – kontext, lokace, konverzace a srovnávání

Publikováno 27. 9. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 15

Google včera oznámil spuštění nového vyhledávácí algoritmu pod kódovým označením Hummingbird (kolibřík, protože má být precizní a rychlý). Podle Google tat...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}