Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: sociální sítě

Nezařazené

Live blogging: Online Public Relations – komunikace a sociální média v PR od Dana Dočekala

Publikováno 26. 11. 2014 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Po čase zase na školení. A zase v Dobrém webu. Svoje poznámky si budu psát zase online.

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Social Media/Vyhledávače

Co nás čeká v roce 2014 v SEO a online marketingu?

Publikováno 1. 1. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 33

Rok 2013 byl rokem 2. verze Penguina, Hummingbirda a drtivým nárůstem (not provided). Zažili jsme první konferenci o SEO a nejlepší online m...

Social Media

Jak psát správně příspěvek na Facebook

Publikováno 24. 8. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 9

Nejsem sice úplně specialista na sociální sítě jako je třeba Adam Zbiejczuk, ale věnuji se jim už dlouho a myslím, že jsem pochytal dost tipů. Pro jednu ne...

Internetový marketing/Social Media

Jak bylo konferenci Firmy v sociálních sítích

Publikováno 10. 6. 2012 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Před časem jsme si v H1.cz povídali o českých odborných konferencích. Dospěli jsme k tomu, že ty české konference o online marketingu lidem ...

Akce/Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Social Media/Vyhledávače

New Media Inspiration 2012 – svatý grál internetového marketingu

Publikováno 28. 1. 2012 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Prý na základě povzdechu Josefa Šlerky vznikla myšlenka zorganizovat odbornou konferenci na téma nových médií s kvalitním obsahem. Internet Info jménem Jan...

Akce/Social Media

Konference 23

Publikováno 22. 1. 2012 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

19. ledna 2012 proběhla odborná konference zaměřená na sociální sítě a jejich využití pro firemní účely a podnikání pod názvem Konference 23. Kon...

Optimalizace pro vyhledávače/Social Media

Síla Twitteru posouvá stránku ve výsledcích

Publikováno 20. 8. 2011 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Před nějakou dobu Josef Šlerka experimentoval s indexací neznámé stránky pomocí Twitteru. Krom jiných věcí tento experiment dokázal, že lze velmi rychle po...

Internetový marketing/Vyhledávače

Jak vypadá Google SERP a další sociální směry největšího vyhledávače na světě

Publikováno 22. 5. 2011 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Minulý týden jsme s Eliškou Hutníkovou psali v Mediáři tom, jak Google před časem spustil funkcionalitu +1 (plus one) a také tom co je přátelství...

Optimalizace pro vyhledávače/Social Media/Vyhledávače

SEO aktuality

Publikováno 14. 9. 2010 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Zajímavým zdrojem informací o SEO je podle mého názoru Twitter a protože některé věci není možné na Twitteru publikovat efektivně, rád bych shrnul něk...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}