Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: klíčová slova

Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Klíčové slovo vs. vyhledávací dotaz – znáte rozdíl?

Publikováno 25. 4. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 9

Víte co je to klíčové slovo? Fakt? Možná, že to není tak jednoznačné jak si myslíte. PPC to mají jasné, existují ustálené termíny jako (vyhledávací) dotazy a&nb...

Nástroje/Optimalizace pro vyhledávače

Rozšíření na získání (not provided) frází a vstupních stránek od Semoru

Publikováno 19. 12. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 10

Včera Vít Michálek, zakladatel Semoru uveřejnil zajímavé SEO rozšíření pro Chrome, které vám dokáže získat další informace o (not provided) frází z Go...

Nástroje/Návody/Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače

Rozlučte se nástrojem pro návrh klíčových slov AdWords, přichází Plánovač

Publikováno 28. 7. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 21

Pokud se aktivně věnujete SEO, asi vás neminulo oznámení Google, že spouští nový nástroj pro analýzy klíčových slov Keyword Planner (česky Plánovač klíčových sl...

Nástroje

Tag cloud z klíčových slov v Google Analytics

Publikováno 30. 8. 2012 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Dnes jsem v článku 5 Features of Google Analytics You Probably Are Not Using našel příjemnou věc. Zobrazení klíčových slov, přes které na váš web návštěvní...

Nástroje/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Proč nepoužívat novou betu nástroje pro návrh klíčových slov

Publikováno 1. 7. 2010 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Každý kdo pracuje v oboru blízkém práci s klíčovými slovy (SEO, internetový marketing) je zvyklý používat nástroj na návrh klíčových slov od Google. N...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}