Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: penalizace

Novinky o aktualizaci Penguin 4
Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 4 aktualizovaný v reálném čase je venku a je součástí hlavního algoritmu (aktualizace 14.10.)

Publikováno 24. 9. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Po 2 letech čekání, po roce výmluv a odkladů ze strany Google jsme se dočkali. Včera Google potvrdil, že v pořadí 4. velká aktualizace algor...

Patelovina
Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google od ledna 2017 penalizuje weby s obtěžujícími popupy

Publikováno 24. 8. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 19

Google před časem začal penalizovat stránky s výzvou k instalaci mobilní aplikace, která zabírala velké množství stránky. Nyní jde ještě dál a ja...

Vyhledávače

Bez odkazů to nepůjde. Se stim smiř!

Publikováno 17. 4. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 5

Yandex si po pár měsících veřejného experimentování potvrdil to, co říká Google už dlouho. když vyřadíte z algoritmu vyhledávačů odkazy jako signál, n...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google zostří podmínky pro penalizaci tzv. doorway pages

Publikováno 19. 3. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 5

Google 16. března oznámil, že dlouhodobě sleduje existenci tzv. “doorway pages” pouze pro SEO a že takové stránky snižují kvalitu vyh...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Trendy v SEO a inbound marketingu na rok 2015

Publikováno 1. 1. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 13

Loni jsem se zamýšlel podobně a přiznejme si, vyšlo mi to jen částečně: ✅ Obsahový marketing – ano, zde jsme se víceméně trefil, jen poptávka ...

Vyhledávače

Německo chce, aby Google zveřejnil svůj algoritmus

Publikováno 18. 9. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 10

Německý ministr spravedlnosti Heiko Maas si podle rozhovoru ve Financial Times přeje více transparentnosti, a proto by prý měl Google zveřejnit svůj algori...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 3.0 už klepe na dveře – co nás může čekat?

Publikováno 28. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Poslední aktualizace Penguina tu byla téměř před rokem a další aktualizaci netrpělivě očekáváme už od dubna. Google vydává oznámení, že jejich inženýři na ...

Negativní SEO
Optimalizace pro vyhledávače

Negativní SEO v roli výhrůžného e-mailu

Publikováno 24. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Negativní SEO je něco jako homeopatie, oficiální zdroje ji sice popírají, ona přesto funguje. Jen prokazatelnost negativního SEO je velmi těžká, ne-li nemožná. ...

Penguin is comming
Vyhledávače

Víte, které pokyny Google můžete vašimi odkazy porušit?

Publikováno 10. 4. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

V roce 2012 Google změnil pravidla hry. Ta pravidla říkala, že nikdy nemůžete být potrestán za to, kdo a jak na vás odkazuje. První aktualizace Penguin uká...

Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače

Proběhla další aktualizace algoritmu Penguin s verzí 2.1

Publikováno 5. 10. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Včera 4. října v 22:50 Matt Cutts potvrdil další update algoritmu Penguin. Podle jeho slov by neměl zasáhnout více než 1% hledání a podle typu ve...

Navigace pro příspěvky

1 2 Následující »
© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na workshop analýzy klíčových slov! Prohlédnout nabídku
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}