Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Služby
  • Doporučení
  • Školení
  • SEOloger
  • Blog
  • Kontakt

Štítek: facebook

Social Media

Statistiky o českém Facebooku za 2. čtvrtletí 2017

Publikováno 3. 8. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Docela zajímavé statistiky z českého Facebooku. Namátkou vybírám: 3,1 miliónů lidí navštíví Facebook každý den přes mobil, Facebook v Česku má 4,9 mil...

Copycamp 2014
Optimalizace pro vyhledávače/Social Media

Facebook poznámky/notes z pohledu SEO

Publikováno 5. 10. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Facebook před časem spustil redesignované poznámky. Jsou hezké, líbivé – s čistým designem, jednoduché a dobře se ovládají. Zcela úmyslně opomíj...

Social Media

Jak psát správně příspěvek na Facebook

Publikováno 24. 8. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 9

Nejsem sice úplně specialista na sociální sítě jako je třeba Adam Zbiejczuk, ale věnuji se jim už dlouho a myslím, že jsem pochytal dost tipů. Pro jednu ne...

Akce/Social Media

Konference 23

Publikováno 22. 1. 2012 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

19. ledna 2012 proběhla odborná konference zaměřená na sociální sítě a jejich využití pro firemní účely a podnikání pod názvem Konference 23. Kon...

Optimalizace pro vyhledávače/Social Media

Síla Twitteru posouvá stránku ve výsledcích

Publikováno 20. 8. 2011 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Před nějakou dobu Josef Šlerka experimentoval s indexací neznámé stránky pomocí Twitteru. Krom jiných věcí tento experiment dokázal, že lze velmi rychle po...

© 2025 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení SEO pro copywritery >> Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}