Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: google

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Page Experience Update aneb Core Web Vitals na steroidech a SEO

Publikováno 27. 4. 2021 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Aktualizace zvaná Page Experience (Update) je nová součást algoritmu vyhledávače Google. Jeho cílem je hodnotit, jak dobrý nebo špatný je uživatelský zážitek př...

Internetový marketing/Vyhledávače

Bude Google platit vydavatelům? Vydavatelé vs. Google – 1:0 na body

Publikováno 1. 5. 2020 od autora: Petra Dolejšová / 1 komentář

Ke konci letošního roku nás čeká novela autorského zákona. Ta má do zákona zapracovat změny, které loni na jaře přinesla (poměrně kontroverzní) autorskoprávní „...

Vyhledávače

Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

Publikováno 28. 9. 2019 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pra...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Poznatky z další verze Google Quality Rater Guidelines

Publikováno 24. 7. 2018 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Objevila se další verze dokumentace Google pro své testery kvality stránek. Zajímavé mi přijde, byť logické a vlastně přirozené, že testeři měli na stránká...

Vyhledávače

Weby s https/SSL certifikátem jsou lépe hodnocené na Google a nejsou označené “nezabezpečené” v Chrome

Publikováno 24. 7. 2018 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 14

Google 6. srpna 2014 oznámil, že https/SSL weby budou lépe hodnocené ve vyhledávání. Pokud vás zajímá širší SEO pohled na tuto problematiku, doporučuju del...

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google akceptuje nejvíce omezující tag meta robots

Publikováno 1. 3. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 4

Občas by se nám hodilo, aby jedna direktiva meta robots platila pro jeden vyhledávač a druhá pro jiná. Třeba takto při řešení stránkování pro Seznam (...

Gary Illyes DYK tweety
Optimalizace pro vyhledávače

33 SEO tipů od Google -> DYK tweety Garryho Illyese

Publikováno 15. 2. 2017 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Švýcarský Google je docela nabušený. Krom Johna Muellera, kterého jsme měli na SEOlogeru, je další “mluvící hlavou” ze Švýcarska i Gary Illyes ...

Novinky o aktualizaci Penguin 4
Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Penguin 4 aktualizovaný v reálném čase je venku a je součástí hlavního algoritmu (aktualizace 14.10.)

Publikováno 24. 9. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 8

Po 2 letech čekání, po roce výmluv a odkladů ze strany Google jsme se dočkali. Včera Google potvrdil, že v pořadí 4. velká aktualizace algor...

Vyhledávače

Google testuje odstranění počtu výsledků ze SERPu

Publikováno 8. 7. 2016 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Google má asi období, kdy nás chce trápit. Derek Edmond si všiml, že Google testuje material design, což má za důsledek skrytí informace o poštu výsledků: ...

Vyhledávače

1. poznámky k Penguin 4

Publikováno 10. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Co nebyl Penguin? První víkendy v lednu se děly na Google věci. Byly to změna srovnatelná s drtivým zásahem Penguina 2.0 a v tyto dny “...

Navigace pro příspěvky

1 2 … 6 Následující »
© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na workshop analýzy klíčových slov! Prohlédnout nabídku
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}