Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: copywriting

Akce

Co se o SEO naučíš, při psaní jako když najdeš

Publikováno 31. 10. 2016 od autora: / Komentáře: 3

O školení SEO pro copywritery mluvil Pavel už dlouho. Když se pak objevil zářijový termín, neváhala jsem. A ukázalo se, že to byl velmi chytrý krok. Už za ...

Akce/Optimalizace pro vyhledávače

Nové školení: SEO pro copywritery

Publikováno 30. 8. 2016 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Už dlouho se mě ptají copywriteři, editoři a pisálkové všeho druhu, zda můžou přijít na moje školení. Což o to, můžou, ale není to určené přímo pro ně...

Pavel Ungr a Honza Kvasnička pro Copycamp 2016
Akce/Optimalizace pro vyhledávače

10 tipů pro copywritery od SEO konzultanta z Copycampu

Publikováno 20. 6. 2016 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Pro letošní Copycamp jsme si s Honzou Kvasničkou připravili speciální SEOUX přednášku pro copywritery z našeho bloku SEOUX.cz. 10 SEO tipů z před...

Online marketing

Recenze: Školení obsahové strategie – Jan Ambrož, Dobrý web

Publikováno 28. 8. 2014 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Pokud tento článek čtete proto, abyste zjistili zda na Honzovo školení jít, pak ho mohu vřele doporučit. Ano, běžte na něj. Proč? Honza je skvělý řečník, nudit ...

Návody/Optimalizace pro vyhledávače

Vše, co jste chtěli vědět o tom, jak napsat titulek, a báli jste se zeptat

Publikováno 4. 5. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 79

HTML tag <title> patří mezi nejdůležitější on-page prvky stránky z pohledu SEO. Titulek by měl být o tom, o čem je daná stránka, na které j...

Akce

Frndy, nejdejismus a copymáma – můj Copycamp 2014 napůl

Publikováno 24. 3. 2014 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 7

Loňský Copycamp byl super, tak jsem i letos vyrazil na největší událost online copywritingu v Česku. Na začátek musím upozornit, že jsem mohl být na l...

Online marketing

Copycamp 2013

Publikováno 9. 6. 2013 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Se mi líbil. Moc. Z mnoha důvodů. Šel jsem si poslechnout novinky, poučit se, nechat se inspirovat a bavit se. To vše se podařilo. Byl jsem na Copycam...

Optimalizace pro vyhledávače

Jak nedělat výměnu odkazů a proč ji nedělat vůbec s Mariánem Fořtem

Publikováno 28. 4. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 30

Výměna odkazů je neefektivní. Spočítejte si, kolik času strávíte správným výběrem webů, které oslovíte. Pak si tipněte, kolik z oslovených webů vám odepíše...

Optimalizace pro vyhledávače

Důležitost nadpisů z pohledu SEO

Publikováno 28. 7. 2012 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Protože se stále potkávám s tématem nadpisů (zejména H1) v SEO a i v diskusích se toto téma točí stále dokola, rozhodl jsem se aktuální...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}