Copycamp 2013

Copycamp 2013Se mi líbil. Moc. Z mnoha důvodů. Šel jsem si poslechnout novinky, poučit se, nechat se inspirovat a bavit se. To vše se podařilo. Byl jsem na Copycampu poprvé a myslím, že je to skvělá akce. Prý jsem ale příliš negativistický, dozvěděl jsem se. Možná:-) Osobně tomu říkám, že jsem zodpovědný, důsledný a ano .. kritický. A nyní už pár mých poznámek z Copycampu.

  • Našel jsem krásné české slovo “šklebík” – pro emotikon, smajlík:-)
  • Motto na obrázku musí být pokračováním příběhu, který vyjadřuje obrázek.
  • Nebojte se chválit, nikdo to neudělá tak dobře jako vy sami.
  • Při šíření virálu klidně cílovku uražte.
  • Základní princip virálu je, že ho lidé musí mít důvod šířit.
  • Pokud plánujte úspěšný virál, nezapomeňte posílit servery, pokud se to totiž podaří, váš hosting to nemusí utáhnout.
  • V nabídce vašich cenových nabídek používejte i varianty o které nemá nikdo zájem, abyste přesunuli zájem k těm, které chcete prodávat především.
  • Při psaní nesmíte odevzdávat hned první verzi, proto verzujte – hodněkrát.
  • Televize není umění, jen kopírování úspěšné zábavy.
  • Ne každá značka potřebuje nutně příběh a kreativitu.
  • Lhaní není sexy.
  • Každý dobrý text potřebuje rytmus.
  • Umělci dělají umění, protože jim nefunguje část mozku.
  • Poznejte dobře pravidla, abyste je mohli ve správné chvíli porušovat.
  • Poznámka pro mne – pohovořit někde pro copywritery o důležitosti analýzy klíčových slov pro copywriting a její propojení s obsahovou strategií.
  • Přednášející, pracujte na formě přednášky. Komunikujte s publikem, nedívejte se jen na své slidy a mluvte k divákům. Skvělý obsah špatná prezentace může pohřbít. Skvěle odprezentoval například Adam Reinberger. A moje pročeská poznámka, mluvte česky, nepoužívejte anglicismy – hedlajn, kovridž, kejstady, kontentpejdž, . Zejména na konferenci o copywritingu, který je korm jiného založen na excelentní práci s jazykem to vyznívá děsivě. Skoro jako ostuda.

Jo a afterparty byla skvělá! Pokud vás obsah a práce s obsahem zajímá, neměli byste další ročník určitě minout.
Poznámka na závěr na zamyšlení. Četl jsem kritiku, že to bylo na Copycampu málo o copywritingu, jakože o tom psaní. To je podle mne špatný pohled. Copywriter přeci už dávno není pouze námezdním dělníkem slova, tedy není to jen pisálek, je to obsahový stratég a taky je to mnohem víc obchodník, marketér a psycholog. Tedy, ne že by měl být super odborníkem na vše zmíněné, ale do všech těchto oborů musí mít přesah. Takže umět dobře psát, je určitě super, ale není to vše. Copywriter musí umět mnohem víc.
A o Copycampu je toho víc!

 

9117 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge