Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: ux

Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Page Experience Update aneb Core Web Vitals na steroidech a SEO

Publikováno 27. 4. 2021 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Aktualizace zvaná Page Experience (Update) je nová součást algoritmu vyhledávače Google. Jeho cílem je hodnotit, jak dobrý nebo špatný je uživatelský zážitek př...

Patelovina
Nezařazené/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Google od ledna 2017 penalizuje weby s obtěžujícími popupy

Publikováno 24. 8. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 19

Google před časem začal penalizovat stránky s výzvou k instalaci mobilní aplikace, která zabírala velké množství stránky. Nyní jde ještě dál a ja...

Pavel Ungr a Honza Kvasnička pro Copycamp 2016
Akce/Optimalizace pro vyhledávače

10 tipů pro copywritery od SEO konzultanta z Copycampu

Publikováno 20. 6. 2016 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Pro letošní Copycamp jsme si s Honzou Kvasničkou připravili speciální SEOUX přednášku pro copywritery z našeho bloku SEOUX.cz. 10 SEO tipů z před...

Akce/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Jedeme pomáhat webům na Slovensko – SEOUXsk

Publikováno 11. 5. 2016 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

V loni o prázdninách uzrál v mé a hlavě Honzy Kvasničky udělat levný kurz o tom jak dělat weby, které prodávají a projet s nimi Českou ...

Akce/Optimalizace pro vyhledávače

Na co jsme si nedali pozor při organizaci SEOUX

Publikováno 28. 2. 2016 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Jakkoliv bylo turné SEOUX úspěšné, při jeho organizaci jsme udělali dost věcí, které byly – ano, přiznejme si to – chyby, které už nechceme opa...

Akce

Jak jsme dělali SEOUX

Publikováno 7. 2. 2016 od autora: / Komentáře: 7

Kde se vzal nápad na SEOUX a co to je? Poprvé jsme se o tomto nápadu bavili asi rok a půl zpět, kdy se nám začali jednotlivé části naší práce SEO...

Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

Trendy v SEO a online marketingu pro rok 2016

Publikováno 1. 1. 2016 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 2

Již třetí rok 1. ledna zkouším odhadovat, co se bude dít v online marketingu v dalším roce. Nejdříve se podívejme, jak mi to vyšlo předchozí roky...

Návrh klíčových slov
Internetový marketing/Optimalizace pro vyhledávače

SEOUX.cz kurz tvorby webu zaměřený na SEO a UX

Publikováno 1. 10. 2015 od autora: Pavel Ungr / 0 komentářů

Na svých SEO školení pořád přebíhám do UX a UX doporučení dávám ve svých analýzách. To samé dělá i můj kamarád a skvělý UX designér Honza Kvasnič...

Internetový marketing/Online marketing/Optimalizace pro vyhledávače/Vyhledávače

Trendy v SEO a inbound marketingu na rok 2015

Publikováno 1. 1. 2015 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 13

Loni jsem se zamýšlel podobně a přiznejme si, vyšlo mi to jen částečně: ✅ Obsahový marketing – ano, zde jsme se víceméně trefil, jen poptávka ...

Webdesign

S Infinite Scroll si budete chtít sáhnout na dno

Publikováno 13. 5. 2014 od autora: / Komentáře: 5

Infinite scroll nabízí elegantní a velmi účinnou techniku na proplouvání informačním oceánem bez nutnosti čekání, než se načte další stránka. Základním pře...

Navigace pro příspěvky

1 2 Následující »
© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}