Na co jsme si nedali pozor při organizaci SEOUX

Jakkoliv bylo turné SEOUX úspěšné, při jeho organizaci jsme udělali dost věcí, které byly – ano, přiznejme si to – chyby, které už nechceme opakovat. A doporučujeme, nedějte je ani vy. Takže po článku, kde vysvětlujeme jak jsme dělali SEOUX, přichází náš druhý společný článek s “failstory” o organizaci SEOUX, který najdete pro změnu na blogu Honzy Kvasničky.

Já jsem toto téma zpracoval do přednášky, o které jsem mluvil na vsetínském Barcampu 2016 ve Zlíně (video bude!).

Slidy z přednášky:

6312 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge