Proč nepoužívat novou betu nástroje pro návrh klíčových slov

Každý kdo pracuje v oboru blízkém práci s klíčovými slovy (SEO, internetový marketing) je zvyklý používat nástroj na návrh klíčových slov od Google. Nejen kvůli návrhu nových zajímavých klíčových slov, ale hlavně kvůli získání informací o hledanosti pro daná klíčová slova.
Před časem Google spustil novou beta verzi. Zkoušel jsem ji používat, ale myslím, že nepřináší žádná zlepšení, ale pouze omezení. Důvody, proč si toto myslím, uvádím níže:

  1. Aby jste výsledný vygenerovaný seznam mohli vygenerovat, musíte být přihlášení do AdWords účtu. Proč bych měl být? Třeba mě vůbec AdWords nezajímá? Původní verze tohle omezení neměla. Fail.
  2. Nová beta je pomalejší a několikrát omezuje captchou. Fail.
  3. Vložit najednou můžete pouze 100 slov nebo frází. Fail.
  4. Nemůžete zjistit hledanost pouze vámi zadaných klíčových slov. Fail.
  5. Exportovat můžete maximálně 800 klíčových slov. Fail.

Jinými slova nová beta je pouze zhoršením. Stará verze je méně omezená, je rychlejší a má pro konzultanta či analytika mnohem větší přínos.

6315 zhlédnutí (celkově) 10 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 3

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge