Obsah
Zajímavým zdrojem informací o SEO je podle mého názoru Twitter a protože některé věci není možné na Twitteru publikovat efektivně, rád bych shrnul několik zajímavých informací, které pro optimalizaci pro vyhledávače mohou být důležité.
Social Marketers Summit 2010 Prague
Jakkoliv byla tato konference konfrontační a budila pozitivní i negativní názory (například diskuse o online promítání twitteru kanálu s hashtagem #sms2010), rozhodně je to odálost, kterou stálo za to sledovat a proto je zajímavé si přečíst i komentáře z celé akce:
- Komentáře Matěje Nováka (Pachollini)
- Komentář Patrika Zandla (Tangero)
- Štěně kousá do SMS2010 – Marie Grafová (Sibiřanka)
- Za mé domovské Ataxo Adam Zbiejczuk
- Rostislav Starý soudí, že šlo spíše o setkání než konferenci
- Honza Páv soudí, že to byl důležitý první krok
Pro mě všechny tyhle komentáře znamenají jediné – proč jsme tam sakra nebyl?
Seznam pouští nový fulltext
Tedy už měl být puštěný, ale pánové ze Seznamu si dávají na čas. Podle aktuálních informací Seznamova vočka by to mělo být 15. září v 18:00 (přesně na mé narozeniny, tak doufám, že to bude dárek, který mi udělá radost). Doufejme, že to bude posun v před k průhlednosti srovnatelné s Googlem a ne chaos o kterém jsem psal.
Podle Živě.cz má být rozdíl v tom jak Seznam bude vyhodnocovat lemmata, prý relevantněji. Tak uvidíme, zda to bude změna k lepšímu. Good Luck Sezname!
Jinými slovy, jak doporučil Marek Prokop, zaznamenejte si do svých Google Analytics změnu Seznamáckého fulltextu, abyste věděli odkud mohou plynout změny v návštěvnosti.
Webexpo
Další akce na které nebudu a bude to škoda. O programu netřeba hovořit. Bude úžasný. Zaujmulo mě chytré využití tlačítka like na stránce s programem. Well Done! A mimochodem, Eliška řídí další Four Square Super Swarm Badge (ta holka je fakt dobrá!).
Bing hledá pomocí Yahoo!
Protože již delší dobu Yahoo! a Bing spolu spolupracují (jehož důsledkem je I konec fungování parametru linkdomain: na Yahoo!), není překvapením, že od 24. srpna hledá Bing pomocí algoritmu Yahoo! Díky tomu si statisticky mohou oba menšinové vyhledávače pomoct v procentech. Stane se z nich de facto jeden vyhledávač.
Google Instant
8. září spustil Google již delší dobu proklamované “instantní hledání”, které nabízí výsledky po každém napsaném písmenu. Zatím pouze pro USA, ale je jen otázkou času než ho nasadí jinde. Hezké shrnutí k tomu napsal Marek Prokop – bohužel jen na Facebooku.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.