14 SEO informací od Matta Cuttse z SMX

Ačkoliv jsem na SMX nemohl být, na Twitteru se dá najít spoustu zajímavých tweetů o tom co řekl Matt Cutts. Přínáší tedy krátké shrnutí těchto zajímavých informací:

  1. Matt by rád zvyšoval hodnocení SSL webů, ale nemyslí si, že se to stane.
  2. Google má author rank a používá ho minimálně při hodnocení in-depth articles.
  3. Google pracuje na další generaci aktualizace Panda, která má být ciltivější a má hodně pomoci středním a malým firmám na webu. Tento update poprvé vyšel ven v červnu roku 2013. Stavající verze Pandy poté již nebude zjevně aktualizována.
  4. Penalizace může být přenášena na nový web i když nepřesměrujete.
  5. Mobilní web nebo responsivní web bude pro SEO hodně důležitý. Hodnocení mobilní verze nemůže ovlivňovat hodnocení desktopové.
  6. Algoritmické penalizace se můžete zbavíte až po další aktualizaci. Panda se aktualizuje měsíčně a Penguin cca jendou za půl roku.
  7. Nebojte se negativního SEO, Google má algortimy, které ho dokážou detekovat a tak vás nepoškodí.
  8. Nákup AdWords, prý, může pomoct v hodnocení. Nejsem si jist, jestli tahle informace nebyla myšlena jako ironie nebo provokace.
  9. Pokud se bojíte nějakých zpětných odkazů, můžete použít disavow tool i když nejste penalizováni (preventivně). Pokud se zříkáváte špatných odkazů, používejte vždy zápis na úrovni domény.
  10. Google nikdy neukáže v Google Webmaster Tools všechny špatné odkazy, ale poskytne až 100 000 odkazů z odkazového profilu.
  11. Matt souhlasí s Duane Forrester ohledně hodnocení stránek: obsah a použitelnost jsou důležitější než aktivity na sociálních sítích a linkbuilding.
  12. Google zvýrazňuje v karuselu firmy, o kterých si myslí, že jsou dobré.
  13. Délka manuální penalizace se odvíjí od důležitosti přečinu.
  14. Google bude pokračovat v zasazích proti odkazovým sítím.
3099 zhlédnutí (celkově) 5 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 4

  1. Pavle, co jsme četl tam by to měly být jednotky týdnů – nejčastěji jsem četl tak 3. U klientů kde jsem ho použil jsem změnu ale nezaznamenal vůbec.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge