Před časem Google oznámil nový přístup k hledání pomocí updatu Humingbird. Je třeba říct, že Hummingbord naplno přichází s něčím, co můžeme nazvat revolucí v přístupu k hledání. Hledání je založené na pochopení toho, co člověk hledá. Takové hledání nebude omezené jen na interpretaci klíčových slov. To je něco, co symbolizuje anglický termín “entity search“.
Co Hummingbird umí
- Hlasové hledání na desktopu i mobilu
- Kontextové a konverzační hledání – hledání založené otázkách a odpovědích -> odpovědi jsou složeny z entit a jejich vzájemných vztahů
- Vylepšení Google Now sémantickým hledáním
Jak to nejlépe využít?
- Pište jasně a stručně
- Nepoužívejte slang
- Používejte strukturovaná data
- Vkládejte informace do Freebase (databáze vlastněná Googlem)
5850 zhlédnutí (celkově) 4 zhlédnutí (dnes)
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Pavle, neuvažuješ o zvětšení písma na blogu? Ty blechy se moc nedají loskat.
“louskat” ne “loskat”. 🙂
Mňa by zaujímalo, kam Google na tieto zvieratkovské názvy chodí. Ďalšia aktualizácia bude podľa mňa nejaký hmyz 😀
Jasom: jo že, taky by mě to zajímalo 😀 Ale myslím si, že to bude Lion nebo něco podobného, když už byly zvířátka z pralesa a jižního pólu. 😀