Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.

Povolené jsou například tyto:

Nezbytný je také atribut name. Bez něj se hodnocení také nezobrazí.

Což v důsledku znamená, že mnoho webů o hodnocení přijde (přišlo). A ano, znamená to, že v takovém případě mohou přijít o nižší desítky procent návštěvnosti z vyhledávačů (dle Mozu může jít o cca 14 %).

Co s tím? Nic moc. Žně plynoucí z CTR pomocí hvězdiček zadarmo jsou pryč a weby se musí více snažit a to zejména smysluplným označováním a samostatné strategie pro získávání hodnocení.

Google tedy přitvrdil a dochází k dalším omezením, přesto s řešení pro falešné recenze nepřichází.

Další zdroje k tématu

237 zhlédnutí (celkově) 9 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

1 komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge