Je to trochu bizarní, ale kvůli změnám Google se vám cca od září 2020 v Google Analytics místo vstupních klíčových slov ze Seznamu objeví staré známé (not provided). Pojďme si říct, co se stalo a co s tím.
Pokračovat ve čtení →Recenze: Senuto – SEO nástroj na analýzu a sledování klíčových slov
Co je Senuto?
Senuto je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct analýzou klíčových slov, výběrem klíčových slov, jejich s obsahovou optimalizací a jejich analýzou. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí.
Ačkoliv je to polský nástroj, funguje i v češtině (rozhraní má polsky a anglicky) a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Senuto umí.
Pokračovat ve čtení →Surfer – SEO nástroj na optimalizaci obsahu
Surfer je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct s obsahovou optimalizací. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí. Ačkoliv je to polský nástroj, funguje dobře i v češtině a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Surfer umí.
Pokračovat ve čtení →Kdo je nejznámější nebo nejlepší odborník na SEO?
Tahle otázka zazněla v mé SEO skupině SEOloger a pár dalších. Ta otázka je samozřejmě zapeklitá, protože to je strašně subjektivní a strašně komplikovaně se měří. Ale rád využiji tuto příležitost, abych se na tento dotaz vyskytoval ve vyhledávačích a samozřejmě vám doporučil i mé kolegy, když se mnou nemůžete spolupracovat.
Pokračovat ve čtení →Webinář online marketingu pro “gastro” zdarma
Jak získat více zákazníků v krizi Covid-19 pro bary, restaurace, hotely a gastro obecně
Vzhledem k aktuálním omezením české vlády kvůli epidemii Covid-19 jsou všechny podniky UZAVŘENÉ. Náš stát jim nejspíše dostatečně nepomůže, a proto musíme pomoct sami. O to jsme se snažil se svými kolegy.
Pokračovat ve čtení →Recenze: Sitechecker
Sitechecker website SEO checker o sobě píše, že je to univerzální SEO platforma, která vám umožní sledovat výsledky SEO rychleji a jednodušeji. Jako člověk co má zkušenosti s velkým množstvím SEO nástrojů (a několik jich i aktivně používá pro svoji práci) myslím, že vám dokážu ukázat, v čem je ten nástroj dobrý a v čem a naopak trochu pokulhává. Pojďme se na něj podívat.
Pokračovat ve čtení →Bude Google platit vydavatelům? Vydavatelé vs. Google – 1:0 na body
Ke konci letošního roku nás čeká novela autorského zákona. Ta má do zákona zapracovat změny, které loni na jaře přinesla (poměrně kontroverzní) autorskoprávní „digisměrnice“ – pamatujete si ještě humbuk kolem „článku 11 a 13“?
Pokračovat ve čtení →Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?
Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (ani ve skupině best practices) o které bychom mohli říct, že se hodí vždy. Self-canonical jím na 99 % bude. Google ho sám doporučuje. Prosím používejte ho na vaše weby a e-shopy.
Pokračovat ve čtení →SEO WordPress plugin The SEO Framework, je lepší než Yoast?
Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO. Obdobně jako konkurenti je jeho základ zdarma, až rozšiřující pluginy jsou za poplatek. Podívám se na část neplacenou i placenou a uvidíme zda dává smysl.
Pokračovat ve čtení →Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání
16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.
Pokračovat ve čtení →