Recenze: Senuto – SEO nástroj na analýzu a sledování klíčových slov

Co je Senuto?

Senuto je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct analýzou klíčových slov, výběrem klíčových slov, jejich s obsahovou optimalizací a jejich analýzou. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí.

Ačkoliv je to polský nástroj, funguje i v češtině (rozhraní má polsky a anglicky) a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Senuto umí.

Pokračovat ve čtení →

Surfer – SEO nástroj na optimalizaci obsahu

Surfer je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct s obsahovou optimalizací. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí. Ačkoliv je to polský nástroj, funguje dobře i v češtině a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Surfer umí.

Pokračovat ve čtení →

Kdo je nejznámější nebo nejlepší odborník na SEO?

Tahle otázka zazněla v mé SEO skupině SEOloger a pár dalších. Ta otázka je samozřejmě zapeklitá, protože to je strašně subjektivní a strašně komplikovaně se měří. Ale rád využiji tuto příležitost, abych se na tento dotaz vyskytoval ve vyhledávačích a samozřejmě vám doporučil i mé kolegy, když se mnou nemůžete spolupracovat.

Pokračovat ve čtení →

Recenze: Sitechecker

Recenze Sitechecker.pro

Sitechecker website SEO checker o sobě píše, že je to univerzální SEO platforma, která vám umožní sledovat výsledky SEO rychleji a jednodušeji. Jako člověk co má zkušenosti s velkým množstvím SEO nástrojů (a několik jich i aktivně používá pro svoji práci) myslím, že vám dokážu ukázat, v čem je ten nástroj dobrý a v čem a naopak trochu pokulhává. Pojďme se na něj podívat.

Pokračovat ve čtení →

Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?

Jak nastavit Self-canonical pro SEO

Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (ani ve skupině best practices) o které bychom mohli říct, že se hodí vždy. Self-canonical jím na 99 % bude. Google ho sám doporučuje. Prosím používejte ho na vaše weby a e-shopy.

Pokračovat ve čtení →

SEO WordPress plugin The SEO Framework, je lepší než Yoast?

Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO. Obdobně jako konkurenti je jeho základ zdarma, až rozšiřující pluginy jsou za poplatek. Podívám se na část neplacenou i placenou a uvidíme zda dává smysl.

Pokračovat ve čtení →

Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání

16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem samotným bez možnosti kontroly. Google to vysvětluje, že hodnocení webu A, zobrazovaná na webu A prostě zobrazovat také nebude. Zcela zakázané je hodnocení pro Local Business nebo Organization.

Pokračovat ve čtení →