SEOloger č. 60: Nová superschopnosť = Share of Search (Silvia Balejčíková, Basta Digital)

Dovolte mi, abych vás pozval na další, již 60. SEOloger 25. ledna, tentokrát s Silvií Balejčíkovou, SEO konzultantkou z agentury Basta Digital.

„Medzi podielom značky na vyhľadávaní a podielom na trhu je vzájomný vzťah. Podiel značky na vyhľadávaní je predstihový ukazovateľ pre podiel značky na trhu…“

Les Binet: EffWorks Global 2020: Share of Search as a Predictive Measure (október 2020)

Dozviete sa všetko o novej marketingovej metrike Share of Search. Nielen to, čo táto metrika hovorí, ale aj to, ako pripraviť Share of Search report pre klienta. Uvidíte aj ukážky v praxi na stredoeurópskych značkách.

Silvia Balejčíková je konzultantka v Basta digital. Silvia už na SEOloger prezentovala v roku 2019 tému 360º SEO report. Okrem toho vystúpila na konferencii SEO zraz 2019 v Bratislave. V práci sa venuje online marketingovej stratégii a práci s veľkými dátami.

Basta Digital

Registrujte si místo na tuto zajímavou SEO akci v Praze, v salónku příjemné restaurace na Náměstí Míru:

1178 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

CommentLuv badge