SEOloger č. 61: UPAT (URL Pairing Tool) (Richard Klačko, Taste)

Dovolte mi, abych vás pozval na další, již 61. SEOloger 28. dubna, tentokrát s Richardem Klačkem, vedoucím SEO oddělení z agentury Taste.

Automatizace procesů a úkolů je nekonečně vděčným tématem jak pro freelancery, agentury i inhouse lidi. V Taste se k tomu postavili po svém a vytvořili nástroj na párování URL adres, který jim pomáhá jak s ongoing pracemi tak s velkými redesigny. V této přednášce vás Richard Klačko nechá nakouknout do zákulisí a ukáže vám, jak tento nástroj funguje a k čemu všemu se dá využít.

Richard si během svojí kariéry prošel prací v inhouse týmu na mezinárodním projektu s desítkami zahraničních e-shopů, tak i prací v agentuře, kde je již několik let vedoucím v oddělení SEO. V agentuře Taste, kromě péče o fungování a rozvoj SEO oddělení, řeší také spolu se svým týmem odbornou publikační činnost, vzdělávání, zlepšování služeb, inovace a automatizaci.

Taste

Registrujte si místo na tuto zajímavou SEO akci v Praze, v salónku příjemné restaurace na Náměstí Míru:

9000 zhlédnutí (celkově) 4 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge