SEOloger č. 61: UPAT (URL Pairing Tool) (Richard Klačko, Taste)

Dovolte mi, abych vás pozval na další, již 61. SEOloger 28. dubna, tentokrát s Richardem Klačkem, vedoucím SEO oddělení z agentury Taste.

Automatizace procesů a úkolů je nekonečně vděčným tématem jak pro freelancery, agentury i inhouse lidi. V Taste se k tomu postavili po svém a vytvořili nástroj na párování URL adres, který jim pomáhá jak s ongoing pracemi tak s velkými redesigny. V této přednášce vás Richard Klačko nechá nakouknout do zákulisí a ukáže vám, jak tento nástroj funguje a k čemu všemu se dá využít.

Richard si během svojí kariéry prošel prací v inhouse týmu na mezinárodním projektu s desítkami zahraničních e-shopů, tak i prací v agentuře, kde je již několik let vedoucím v oddělení SEO. V agentuře Taste, kromě péče o fungování a rozvoj SEO oddělení, řeší také spolu se svým týmem odbornou publikační činnost, vzdělávání, zlepšování služeb, inovace a automatizaci.

Taste

Registrujte si místo na tuto zajímavou SEO akci v Praze, v salónku příjemné restaurace na Náměstí Míru:

12583 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge