SEOloger #57: Marketingový framework PAVRD (Jan Tichý)

Dovolte mi abych vás pozval na další SEO setkání SEOloger.

Marketingový framework PAVRD

V digitální agentuře Taste jsme vyvinuli a využíváme PAVRD, nový framework pro digitální marketing. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro řízení marketingových aktivit, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Po rychlém obecném představení frameworku se podrobněji podíváme na to, jak se v PAVRDu přistupuje k optimalizaci pro vyhledávače, linkbulidingu, online PR a reputation managementu.

Jan Tichý Taste

Podcast (audio)

Nahrávka (YouTube)

14212 zhlédnutí (celkově) 10 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge