SEOloger #57: Marketingový framework PAVRD (Jan Tichý)

Dovolte mi abych vás pozval na další SEO setkání SEOloger.

Marketingový framework PAVRD

V digitální agentuře Taste jsme vyvinuli a využíváme PAVRD, nový framework pro digitální marketing. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro řízení marketingových aktivit, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Po rychlém obecném představení frameworku se podrobněji podíváme na to, jak se v PAVRDu přistupuje k optimalizaci pro vyhledávače, linkbulidingu, online PR a reputation managementu.

Jan Tichý Taste

Podcast (audio)

Nahrávka (YouTube)

10583 zhlédnutí (celkově) 16 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

CommentLuv badge