30. setkání SEOloger: Jak se buduje Lovebrand a není potřeba SEO (host: Martin Žufánek). 29.9.2017
Trochu netradiční SEOloger. Rozhovor s Martinem Žufánkem vás nenechá na pochybách, že někdy to jde skvěle i bez SEO. Na místě vás obslouží barman z Alkohol.cz, abyste mohli ochutnat to nejlepší od Martina Žufánka.
29. setkání SEOloger: Právní trable v praxi SEO (host: Petra Dolejšová). 30.5.2017
Kdy se slova stávají autorským dílem? A patří vám nebo vašim klientům? Jde zatočit s vykradači textů?
Kdy a jak používat názvy konkurentů a jejich značek? Dá se konkurenční ochranná známka použít v PPC?
A na co dohlíží ve vaší práci stát? Umíte chodit v osobních údajích? A musíte vůbec?
Přijďte si na tahle a další témata promluvit s Petrou Dolejšovou. Mluvit se bude o konkrétních případech, paragrafy a právnické poučky vzduchem lítat rozhodně nebudou.
Smlouva pro AUTORA – je přednastavená tak, že když budete něco tvořit, sám si do smlouvy vyškrtáte, co povolujete svému klientovi s dílem dělat a co ne. Je nastavená výhodněji pro tvůrce díla: Licence pro AUTORA díla
Smlouva pro OBJEDNATELE, přednastavená výhodně pro klienty. Tzn. tak, aby za ujednanou cenu mohli s dílem cokoliv: Smlouva pro OBJEDNATELE
28. setkání SEOloger: Optimalizace crawl budgetu (host: Vladimír Saur). 25.4.2017
Co to je crawl budget a proč byste se měli o něj zajímat? U jakých webů jej má smysl řešit, u jakých naopak ne? Jakým způsobem můžete ovlivnit, jak robot vyhledávače stahuje vaše stránky – a má vůbec smysl robota nějak limitovat? Přijďte si popovídat o tom, jak neházet robotům klacky pod nohy.
27. setkání SEOloger: Seznam.cz, Google, Bing a jiní ro-boti (Host: Petr Víteček). 21.3.2017
Lidskou řečí o JavaScriptu na webu, o tom jak indexace či scraping probíhá, a co ro-botům pomáhá, nebo škodí.
26. setkání SEOloger: Řízení online kampaní v multichannelu (host: Luboš Květ). 28.2.2017
Jak vyhodnocujete výkonnost jednotlivých kanálů ve vaší online komunikaci? Pohled napříč všemi kanály je jistě na místě, ale je to vždy odpovídající pohled na skutečnost? Podrobte své kampaně důkladné prověrce z pohledu návratnosti investic a odprostěte se od vyhodnocování na základě návštěv, protože jsou to lidé (né návštěvy), kdo vám tvoří váš obrat. To a ještě více se dozvíte na úterním Seologeru!
25. setkání SEOloger: Jak se dělá SEO a link building v Asii? (Host: Filip Podstavec). 31.1.2017
7 měsíců práce v zahraničí, z toho polovinu doby přímo v kancelářích velkého Asijského startupu iPrice. Jak se liší práce SEO konzultantů a linkbuilderů v Asijském prostředí, v čem je jiná a co se můžeme od jejich práce naučit v ČR?
24. SETKÁNÍ SEOLOGER: Why your websites need continuous SEO monitoring (ContentKing, hold in English). 20.12.2016
There are plenty of SEO auditing tools, but most of them completely miss the mark because they don’t take into account the continuous nature of SEO. You need a tool which supports this. Meet ContentKing. ContentKing is a website optimization and monitoring suite which monitors your websites, makes recommendations and tracks changes.
23. SETKÁNÍ SEOLOGER: Vánoční show SEO nástrojů
Předvánoční SEOloger bude opět speciální: sejdeme se v H1.cz a uslyšíme hned tři skvělé přednášky! Názvy a anotace budeme postupně doplňovat, ať se máte na co těšit.
Na Vánočním SEOlogeru uslyšíte:
Organic návštěvnost v multichannelu (přednáši Luboš Květ): Když se řekne multichannel marketing, většina z nás si představí měření a optimalizace nákladů brandových a výkonnových kampaní. Ale co organic, jeho vliv v konverzní cestě uživatele a následná návratnost investice do SEO? Ano i návštěvnost z přirozeného vyhledávání má své místo v multichannelu.
Mastering link building with SEMrush (hold in English): During this session, Ivan Maslennikov, Product Owner of the Backlink Audit tool in SEMrush, will guide you through the most efficient ways of discovering high-quality backlinks using various combinations of SEMrush features.
Why your websites need continuous SEO monitoring (ContentKing, hold in English): There are plenty of SEO auditing tools, but most of them completely miss the mark because they don’t take into account the continuous nature of SEO. You need a tool which supports this. Meet ContentKing. ContentKing is a website optimization and monitoring suite which monitors your websites, makes recommendations and tracks changes.
22. SETKÁNÍ SEOLOGER: Ptejte se Google na co chcete, a on vám (občas) odpoví (host: John Mueller). 24.11.2016
Podařila se skvělá věc. S podporou českého Google si s námi přijde přes Hangouts popovídat John Mueller, Webmaster Trends Analyst z Google Switzerland. Bude to poprvé co bude SEOLoger online a celý v angličtině (z pochopitelných důvodů). URL s Hangoutem zveřejníme společně s Google ČR v den akce. Pokud máte dotazy, prosím napište je formou komentáře k statusu na Google+ https://plus.google.com/…/48GovndmQfq a může i hlasovat pro nejlepší dotazy tím, že k nim přidáte své +1. Nejlepším dotazům se John bude věnovat.
21. SETKÁNÍ SEOLOGER: Ptejte se Seznamu na co chcete, a on vám (občas) odpoví (host: Dušan Janovský). 25.10.2016
Unikátní SEOLoger otázek a odpovědí s Dušanem Janovským se Seznam.cz, večer nekompromisně moderuje Pavel Ungr.
20. SETKÁNÍ SEOLOGER: SEO a PPC (host: Petra Větrovská). 27.9.2016
Jak pracuje PPCčkař, jak se liší jeho přístup ke klíčovým slovům od toho, co řeší SEO specialista a co by měli holky a kluci ze SEO vědět o datech z PPC. V neposlední řadě se dostaneme i k otázce proč je často reklama ve vyhledávání lepší než organický výsledek a s čím vším si může PPCčkař pohrát, aby reklamu co nejlépe přizpůsobil uživateli, zatímco organic vrací dává stejnou odpověď všem. Kontroverzní diskuse není vyloučena.
19. SETKÁNÍ SEOLOGER: SEOloger speciál: Jak efektivitu, procesy a osobní řízení řeší experti na úplně něco jiného. 8.9.2016
Jak řídí svoje osobní procesy Honza Tichý, Pavel Minář, Dan Gamrot a Pavel Ungr? Jak řeší e-maily, komunikaci s klienty a zda používají Evernote? Je lepší Gmail nebo Inbox? Ukázky našich osobních procesů v praxi.
18. SETKÁNÍ SEOLOGER: Strategie a marketingový kontext SEO – panelová diskuse (moderuje: Marek Prokop). 22.6.2016
V panelové diskuzi probereme mimo jiné následující otázky:
Pro co se SEO hodí a pro co ne.
Kolik se vyplatí do SEO investovat.
V jakých fázích nákupního cyklu resp. STDC se SEO uplatní.
Jak SEO kombinovat s dalšími metodami reklamy a marketingu.
Jak přizpůsobovat best practices reálnému omezení konkrétních firem.
17. SETKÁNÍ SEOLOGER: SEO na Slovensku a v Česku (host: Jan Januška). 26.5.2016
Absence Seznamu na Slovensku má svoje výhody, ale taky nevýhody. Nemáme návrhář klíčových slov od Skliku, klíčová slova v Google Analytics taky moc nelze využít. Ukážu vám, jaké alternativní postupy jsem byl nucen hledat a jak to můžete využít pro český trh. Dále se podělím o svoje zkušenosti s rozdíly v linkbuildingu. Nakonec představím vlastní nástroj na technickou analýzu, který si efektivně si poradí s více než 500 000 URL a používám ho například v analýzách projektů na SME.sk.
16. SETKÁNÍ SEOLOGER: Tag Manager. Má smysl? (host: André Heller). 27.4.2016
Google Tag Manager a další nástroje zažívají v poslední době velký boom. Pojďte se na ně podívat trochu z blízka. Zjistit, jak je využít pro SEO, a zeptat se na to, co nevíte.
14. SETKÁNÍ SEOLOGER: Affiliate a SEO (host: Zdeněk Dvořák). 30.3.2016
Jak se provizní program potkává se SEO? Může mu pomoci? Jaká jsou rizika? Co Zdeněk zjistil o affilu za poslední dva roky vedení top #czaffil programu.
15. SETKÁNÍ SEOLOGER: Multikanálová analytika v SEO (host: Jakub Drahokoupil). 16.2.2016
Role SEO a obsahu v zákaznické cestě. Jakým způsobem SEO ovlivňuje PPC a naopak? Cílem SEO a obsahu nemusí být jen přivádět návštěvy tržby, ale i pomoci efektivně vynakládat výdaje na ostatní kanály.
14. SETKÁNÍ SEOLOGER: Vše co markeťák potřebuje vědět o rychlostní optimalizaci webů (host: Martin Michálek). 26.1.2016
Proč vlastně řešit rychlost načtení? Proč v souvislostí s rychlostí nemluvit jen o rychlosti načtení stránky? Jak zjistit nedostatky webu související s rychlostí? A co chtít po kodérech, když je objevíte?
Martin Michálek je specialista na frontend kodéřinu. Na volné noze píše blog Vzhůru dolů, pořáda školení a vyvíjí weby.
13. SETKÁNÍ SEOLOGER: Prezentace SEO nástrojů Phoenix TOOLS, Wordgun, Serpo a Marketing miner (host: Petr Bechyně a Filip Podstavec).
12. SETKÁNÍ SEOLOGER: Vánoční SEOloger: prezentace skvělých SEO nástrojů. 14.12.2015
Před vánoci si trošku zasoupeříme. 3 skvělé nástroje nám představí jejich autoři.
Můžete se těšit na Phoenix Tools z dílny datových kouzelníků Weps s konzultacemi mé maličkosti, WordGun z dílny známéhoSEO nástroje Collabim a Marketing Miner z dílny Filipa Podstavce, známého hořovického linkbuildera.
11. SETKÁNÍ SEOLOGER: SEO a UX (host: Jan Kvasnička). 3.12.2015
Praktická přednáška a workshop, na kterém si projdeme problematická místa webu, kde se mohou křížit názory nebo potřeby SEO a UX specialisty. Mezi tato místa patří například návrh navigace, filtrace, používání textů a jejich nutnost, vytváření vstupních stránek, používání duplicit, nastavení prolinkování, vytváření rozcestníků, volba popisů a slov, pořadí jednotlivých prvků na webu a mnoho dalšího. Na praktických ukázkách si projdeme pro a proti jednotlivých možností a který pohled by měl ve kterém případě vyhrát.
Projdeme si také využití analýzy klíčových pro návrh webu a jak může celkově tato analýza UX specialistovi pomoci, co by měl SEO specialista umět touto analýzou předat a na jaké otázky se poté může těšit.
Na SEOlogerovi se schází opravdu početná skupina SEO specialistů, proto se těším na různé pohledy účastníků a zajímavou diskuzi. Sebou si nemusíte brát nic, stačí, jak přijdete. Budeme se na Vás těšit.
10. SETKÁNÍ SEOLOGER: Gephi – vizualizace nejen SEO data (host: Zdeněk Nešpor). 27.10.2015
Praktický workshop s Gephi. Vizualizace interního prolinkování webu a napojení odkazového profilu. Příprava a import dat do Gephi. Společně projedeme celý proces vizualizace. Vyzkoušíte si základní i pokročilé funkce programu.
Workshop je zaměřený především prakticky. Vezměte si s sebou notebook a před začátkem nainstalujte Gephi. Workshop je určený především pro začínající uživatele. Pokud s Gephi umíte pracovat, neblokujte místa dalším zájemcům, prosím.
Připravím dataset, který budeme společně zpracovávat. Pochopitelně si ale můžete připravit i vlastní data. Optimální velikost webu je cca 1000–5000 URL pro počítače s 2–4 GB RAM.
9. SETKÁNÍ SEOLOGER: Cookies – právo a implementace (host: Jiří Prouza, Michal Voják a Martin Henych). 23.9.2015
Téma regulace cookies nás online marketéry trápí už dlouho, ale protože nemá údajně zásadní oporu v české legislativě, a nebyla nijak vyžadována a trestána, tak ji nikdo neřešil.
Google to ale rozsekl zasláním e-mailů, které působí docela děsivě. Co nás čeká? Co nám hrozí, když to nebudeme dodržovat? Co české a EU právo? Jaká je správná technická implementace?
Co máme naším klientům říkat? Jak to ovlivní měření?
To vše na unikátním zářijovém SEOlogeru, kam dorazí vzácní hosté advokátní koncipient Mgr. Bc. Jiří Prouza, kluci z vývojářské firmy AW-dev (Martin Henych a Michal Voják) a já s informacemi z Google.
A poté vy! Zvídavé publikum plné důležitých otázek na naše hosty.
7. SETKÁNÍ SEOLOGER: PREZENTACE SEO NÁSTROJE URL PROFILER – VÍC NEŽ OPEN REFINE I PRO LAMY:-) (ZDENĚK DVOŘÁK). 23.7.2015
Přijďte si nechat ukázat nástroj, který změní způsob, jakým reportujete výkonnost obsahu, analyzujete zpětné odkazy, hledáte odkazové příležitosti, kontakty nebo inspiraci u konkurence. Nástroj, který i největším amatérům umožní scrapovat obsah z webů a dávat data dohromady na několik kliknutí bez nutnosti průběžné obsluhy. Ukážu vám třeba konkrétně, jak získat data pro obsahový audit na autopilota. Pro účastníky workshopu mám navíc k dispozici kupón na 50% slevu na první měsíc předplatného URL profileru. Přijdete? A už teď se můžete podívat na vznikající český web o URL Profileru. BUDETE POTŘEBOVAT NOTEBOOK (Windows/Mac OS).
3. setkání SEOloger: Indexace webů JavaScriptem (host: Honza Tichý). 8.4.2015
Kde jsou hranice užití JavaScriptu, aby vyhledávačům nevadil? Jak udělat průchozí stránky pro vyhledávače? Co vyhledávače a Ajax? Jaký je rozdíl mezi Googlem a Seznamem v procházení a spouštění JavaScriptu? Je infinite scroll zlo? Přijďte si o tom popovídat s Honzou Tichým z Media Interactive.
2. setkání SEOloger: Optimalizace vstupní stránky (host: Roman Hřebecký). 3.3.2015
S Romanem si budeme povídat o tom jak by SEO konzultanti měli textovat vstupní stránky. Akce bude probíhat formou workshopu, takže si vezměte tablety nebo notebooky.
1. setkání SEOloger: Jak najít vhodné odkazy (host: Filip Podstavec). 28.1.2015
Na první setkání jsem si pozval českou hvězdu Marketing Festivalu linkbuildera Filipa Podstavce. S Filipem jsme si povídali o tom jak najít vhodné odkazy a jak je získat. Těšte se na #failstory a #bestpractices.
Tento web používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie jsou uloženy ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomáhají pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytné soubory cookie
Nezbytné soubory cookie by měly být povoleny vždy, abychom mohli uložit vaše preference pro nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše nastavení. To znamená, že pokaždé, když navštívíte tento web, budete muset znovu povolit nebo zakázat cookies.