Chytré dvouSEO: Díky unikátnímu dvoudennímu SEO školení on-page SEO a link buildingu získejte recept na úspěch
Dozvíte se také, jak při odkazové akvizici přemýšlet tak, abyste našli co nejvíce způsobů, jak lidi přesvědčit, aby na vás odkázali.
Školení skvěle sedí freelancerům, copywriterům, (SEO) konzultantům, online marketérům a zaměstnancům agentur a středních i velkých firem a korporací. Naučíme vás, jak funguje celý proces od prvního plánování až po úspěšnou realizaci.
Pojďme to společně vyzkoušet!
Toto školení je dvoudenní a skládá se ze dvou samostatných celodenních školení, které si můžete koupit i samostatně (což není tolik výhodné jako koupit dvoudenní školení).
Co se naučíte:
- jak fungují vyhledávače – crawling, indexace, hodnocení
- pro které weby není SEO vhodné
- práce s long-tailem
- co je to analýza klíčových slov
- SEO a informační architektura a UX
- jak odhalit a řešit penalizaci
- inbound marketing
- jak pracovat s obsahem
- vylepšení SERPu – mikroformáty
- sociální signály – SEO a sociální sítě
- vyhodnocování SEO
- jak vybrat nebo kontrolovat agenturu či freelancera
- jak nepokazit tvorbu nového webu/redesign z pohledu SEO
- že link building začíná úplně jinde, než nákupem článku na nějakém webu
- jak a proč být důsledný v práci s daty
- co a jak využít z ostatních kanálů online marketingu
- postupy, jak pracovat s nástroji jako Marketing Miner, Ahrefs nebo Collabim
- úspěšné taktiky
Co budete potřebovat:
- notebook nebo tablet
- ideálně plné nebo testovací účty u uvedených nástrojů
- web(y), na němž se budete učit
Vaše data jsou chráněna, vše co odešlete formulářem se řídí zásadami na ochranu osobních údajů.
Proškolí vás zkušení SEO specialisté
Pavel Ungr se věnuje SEO již více než 10 let. Pracoval v agenturách jako Et netera, Ataxo nebo H1.cz. Pracuje pro střední a velké klienty (Alkohol.cz, Shoptet, Airbank, Alza, Bella Rose, LMC a další) a specializuje se na on-page SEO.

Zdeněk Dvořák Mám rád hledání nápadů a miluju všemožná technická udělátka. Jako link builder jsem pomáhal jak hodně malým projektům, tak i těm velkým. Moje know-how si vyzkoušely značky jako Alza, MT Nábytek, Biano, Glami, ale i agentury H1.cz nebo RobertNemec.com.
Nepřehlédněte moje další školení
Ohlasy na školení
Na školení se našly věci užitečné pro firmy z řad agenturních klientů, odborníky z internetového marketingu a řekla bych, že prospěje i projekťákům nebo accountům – každý si podle mě na Vašem školení dokáže najít to svoje. Nejvíc oceňuju, že se na školení podařilo vypíchnout to, co je z jednotlivých oblastí SEO opravdu důležité. Nebylo to školení, které mluví jen o tom, jak to nedělat, ale řekne i jak to dělat.
Jana Šmerdová
Flowly
SEO může být ledajaké. Mechanické, organické, placené, nudné, dobré, mrtvé… ale též chytré. Zvlášť, když ho přednáší Pavel Ungr.
Otto Bohuš
Copywriter, Proof & Reason
„Zdeňka jsme do LidskáSíla.cz pozvali na celodenní školení. Připravil skvělé materiály, pomocí kterých srozumitelně vysvětlil, jak správně v linkbuildingu postupovat. Naučil mě práci s velkým počtem nástrojů a také poradil taktiky přímo na míru.
Díky praktickým ukázkám a srozumitelnosti všech materiálů, jsem se toho za dobu školení naučila opravdu hodně. Děkuji moc!“
Linda Šejdová
LidskáSíla.cz: