Přejít k obsahu webu
Pavel Ungr, SEO konzultant
Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE!
  • Úvodní stránka
  • SEO
  • Přihlaste se k odbírání chytrého newsletteru o SEO!
  • Kontakt

Štítek: seomoz

Optimalizace pro vyhledávače

Rozhovor s Evanem Fishkinem, šéfem SEO v Microsoftu

Publikováno 23. 9. 2013 od autora: Pavel Ungr / 1 komentář

Jméno Fishkin je jistě čtenářům tohoto blogu velmi známé, nicméně spíše asi znáte spíše Randa Fishkina než Evana. A přitom je Evan neméně zajímavou osobnos...

Optimalizace pro vyhledávače

Velmi, velmi stručné srovnání Majestic SEO, Ahrefs a Open Site Exploreru

Publikováno 15. 6. 2013 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 3

Narazil jsem na natolik krátké a stručné a výstižné shrnutí, že jsem se rozhodl ho svérázně přeložit: Ahrefs největší procento aktivních odkazů v ...

Optimalizace pro vyhledávače

Důležitost nadpisů z pohledu SEO

Publikováno 28. 7. 2012 od autora: Pavel Ungr / Komentáře: 6

Protože se stále potkávám s tématem nadpisů (zejména H1) v SEO a i v diskusích se toto téma točí stále dokola, rozhodl jsem se aktuální...

© 2023 Pavel Ungr, SEO konzultant
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Přihlaste na školení Technické SEO! Objednat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}