SEO školení, která vám chybělo

Už přespříští týden se chystáme s Jardou Hlavinkou školit Kontinuální SEO na Marketing Festivalu. To si nemůžete nechat ujít! A že nevíte, co to je? Tak čtěte dál!

O novince mezi mými školeními, kontinuálním SEO, jsem už na různých kanálech psal. Klasický termín je naplánován na 26. června, nicméně možnost se na naše školení podívat je už za 2 týdny. Kde? Přece na Marketing Festivalu!

Markeťákům tenhle festival určitě už přišel do hledáčku, je naprostá legenda už několik let. Tři dny nabité školeními, přednáškám, pořádnými párty, networkingem a špičkami v oboru. Už je vyprodáno, takže plakat sice můžete, ale na školení máme ještě pár míst volných – což je férová kompenzace (bude-li zájem vezmu nějaký dobrý rum :-)).

Já už jsem si školení na Marketing Festivalu vyzkoušel, nicméně letos to bude trochu speciální – budeme školit společně s Jardou Hlavinkou. Hodnej kluk z Ostravy, se kterým jsme začínali ještě v Ataxu a následně v Hájedničce. Vyloupl se z něj český Bartosz Goralevicz 🙂 A věřte mi, toho chcete. Je to skvělý parťák a můj kamarád, takže zažijete nejen skvělý školení, ale zároveň školení od srdce a s nadšením.

Co bude obsahem Kontinuálního SEO?

Dostanete šanci se dozvědět, jak dělat SEO dlouhodobě a udržitelně. A věřte mi, že se do vás pokusíme nacpat všechno, co jsme se za dlouhá léta praxe, pokusů a omylů naučili. Nemusíte být pionýry slepých stezek, jako jsme byli občas my.

SEO totiž není jen o analýzách nebo technickém řešení, ale hlavně o dlouhodobé kontinuální práci. A na tu se trochu zapomíná. S Jardou jsme dali dohromady své zkušenosti za posledních 15 let praxe a stovek klientů a připravili jsme školení, které vás naučí, jak dělat SEO kontinuálně a dobře. Pochopitelně s výsledky.

Téma školení startuje totiž tam, kde mnozí končí. Spuštěním webu. Máme všechny analýzy, máme klíčovku i základní on-page SEO i technické průsery vyřešené. Co dál? Co dělat, aby to fungovalo nejen prvních pár měsíců, ale i za rok? Na co bacha? Proč je projektové řízení důležité? Jak automatizovat a jak testovat? Proč nepodceňovat linkbuilding? Tohle všechno tam bude. Můžete ochutnat třeba z tohoto seznamu:

Trochu se bojíme, hodně se těšíme a věříme, že vy se bude těšit taky. A hlavně se přihlašovat. Takže teď to nejdůležitější. Kdy a kde?

11688 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge