Ze Search Console zmizel nástroj na odeslání ke crawlingu a následně indexaci

Před časem Google spustil nástroj pro kontrolu URL adresy – URL inspection tool, který najdete v nové betě Search Console. Kvůli tomu už nenajdete v Search Console formulář pro odeslání crawlera/odeslání do indexu:

ani v SERPu nefunguje dotaz “add url” pro zobrazení formuláře:

Nyní můžete odeslat novou URL pouze jako součást sitemap, pomocí Načíst jako Google (Fetch as Google) nebo právě pomocí nového nástroje URL inspection tool.

40 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

komentářů 6

  1. Dobrý den, Pavle. Chtěl jsem poprosit zkušenější o radu. V mobilním vyhledávání na Googlu se zobrazují obrázky, viz níže.
    Jsou to čistě strukturovaná data, nebo je v tom i jiné “kouzlo”?

    Dále ve výsledcích se na určité KW zobrazí dva výsledky ze stejné domény, např. home page a ceník, opět viz obrázek. Je to o relevanci? Personalizace v tom nehraje roli, mám ověřeno, že se to zobrazuje i jiným lidem.

    Protože k vám nejdou vkládat obrázky, dovolím si odkaz na diskuzi https://diskuse.jakpsatweb.cz/?action=vthread&forum=13&topic=171842, kde obrázek je a bez toho se to špatně vysvětluje.

    Díky moc za radu

      1. Jde o Search Console, strukturovaná data s tím souvisí, jiné relevantnější téma jsem nenašel a chtěl jsem se zeptat vás, měl jsem vás kontaktovat přímo na email?

        Pochopil jsem to dobře, že ani ty obrázky nejsou strukturovaná data?

          1. Takže to nemohu nijak ovlivnit a Google si o tom rozhodne sám? Nejde to ani přes Zvýrazňovač dat v GSC?

            Díky

  2. Omlouvám se, asi to chápu špatně, nicméně v GSC je možnost označit data z webu pomocí tzv. zvýrazňovače, a tato data pak Google může atraktivněji zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Hledal jsem k tomu nějaký článek, našel jsem jen nápovědu od Googlu, ale tady je právě to čemu nerozumím. Já to pochopil tak, že to mohou být jakákoliv data. Např. v GSC přidám odkaz na článek na webu, vyplním potřebné datové položky a tento článek se pak bude zobrazovat atraktivněji. Podobně to jde udělat třeba s produkty (vozový park), viz třeba ten obrázek u autopůjčovny. To by pak vysvětlovalo, proč web nemá strukturovaná data, ale přesto se v SERP zobrazuje “atraktivněji” než jiné weby, stránky. Jsem úplně mimo, Pavle? Pokud byste měl na GSC školení…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge