Před časem Google spustil nástroj pro kontrolu URL adresy – URL inspection tool, který najdete v nové betě Search Console. Kvůli tomu už nenajdete v Search Console formulář pro odeslání crawlera/odeslání do indexu:
ani v SERPu nefunguje dotaz “add url” pro zobrazení formuláře:
We’ve had to drop the public submission feature, but we continue to welcome your submissions using the usual tool in Search Console and through sitemaps directly.
— Google Webmasters (@googlewmc) 25. července 2018
Nyní můžete odeslat novou URL pouze jako součást sitemap, pomocí Načíst jako Google (Fetch as Google) nebo právě pomocí nového nástroje URL inspection tool.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Dobrý den, Pavle. Chtěl jsem poprosit zkušenější o radu. V mobilním vyhledávání na Googlu se zobrazují obrázky, viz níže.
Jsou to čistě strukturovaná data, nebo je v tom i jiné “kouzlo”?
Dále ve výsledcích se na určité KW zobrazí dva výsledky ze stejné domény, např. home page a ceník, opět viz obrázek. Je to o relevanci? Personalizace v tom nehraje roli, mám ověřeno, že se to zobrazuje i jiným lidem.
Protože k vám nejdou vkládat obrázky, dovolím si odkaz na diskuzi https://diskuse.jakpsatweb.cz/?action=vthread&forum=13&topic=171842, kde obrázek je a bez toho se to špatně vysvětluje.
Díky moc za radu
Tam o strukturovaná data nejde. Prostě relevantní obsah. PS: Jak váš komentář souvisí s tímto článkem?
Jde o Search Console, strukturovaná data s tím souvisí, jiné relevantnější téma jsem nenašel a chtěl jsem se zeptat vás, měl jsem vás kontaktovat přímo na email?
Pochopil jsem to dobře, že ani ty obrázky nejsou strukturovaná data?
Podle mě nejsou, viděl jsem to i u webů, kde nebyli žádné.
Takže to nemohu nijak ovlivnit a Google si o tom rozhodne sám? Nejde to ani přes Zvýrazňovač dat v GSC?
Díky
Omlouvám se, asi to chápu špatně, nicméně v GSC je možnost označit data z webu pomocí tzv. zvýrazňovače, a tato data pak Google může atraktivněji zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Hledal jsem k tomu nějaký článek, našel jsem jen nápovědu od Googlu, ale tady je právě to čemu nerozumím. Já to pochopil tak, že to mohou být jakákoliv data. Např. v GSC přidám odkaz na článek na webu, vyplním potřebné datové položky a tento článek se pak bude zobrazovat atraktivněji. Podobně to jde udělat třeba s produkty (vozový park), viz třeba ten obrázek u autopůjčovny. To by pak vysvětlovalo, proč web nemá strukturovaná data, ale přesto se v SERP zobrazuje “atraktivněji” než jiné weby, stránky. Jsem úplně mimo, Pavle? Pokud byste měl na GSC školení…