Support Day je konference o zákaznické podpoře Maria Roženského. Na Support Day pravidelně přijíždí špičkoví odborníci s praktickým program. Letos je Support Day 30. 5. tak si ho nechte ujít.
Věděli jste, že 80 % majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků? A víte, že získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6krát levnější, než od toho nového? Možná by stálo za to zamyslet se, jestli o své zákazníky dostatečně pečujete. Možná by stálo za to vydat se 30. května do Pardubic na konferenci o péči o zákazníky Support Day.
Přednášky mají široký záběr – od najímání nových zaměstnanců, konkrétních tipů na komunikaci na podpoře přes představení technických novinek a trendů. S přístupem firem, jako je například ZOOT si lidé začínají uvědomovat, že se dá komunikovat i jinak – lépe. Důležitost kvalitního zakaznického servisu by tak v České republice měla začít stoupat rychlostí Formule 1.
Letos tu mám přednášku i já:

Měli jsme tu čest slyšet i další zkušené speakery jako Ondřeje Sedláčka, Tomáše Adama nebo Annu Šenk. Organizace celé konference je skvěle zvládnutá. Také rozvržení samotných přednášek bylo velmi dobře zvolené.
PS: Pokud vám tenhle článek divný, pak vězte, že je to test.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.





Řešilo se to u pár zpravodajských webů, že “neodkazují” na zdroje a tak přemýšlím “Ani jeden odkaz na onu konferenci v článku?” 🙂
Doporučuji dočíst do konce, kde je napsáno: “PS: Pokud vám tenhle článek divný, pak vězte, že je to test.”
Na internetu se přece nečte, ale skenuje a kliká 😀 #mymistake