Co je Support Day?

Support Day je konference o zákaznické podpoře Maria Roženského. Na Support Day pravidelně přijíždí špičkoví odborníci s praktickým program. Letos je Support Day 30. 5. tak si ho nechte ujít.

Věděli jste, že 80 % majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků? A víte, že získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6krát levnější, než od toho nového? Možná by stálo za to zamyslet se, jestli o své zákazníky dostatečně pečujete. Možná by stálo za to vydat se 30. května do Pardubic na konferenci o péči o zákazníky Support Day.

Přednášky mají široký záběr – od najímání nových zaměstnanců, konkrétních tipů na komunikaci na podpoře přes představení technických novinek a trendů. S přístupem firem, jako je například ZOOT si lidé začínají uvědomovat, že se dá komunikovat i jinak – lépe. Důležitost kvalitního zakaznického servisu by tak v České republice měla začít stoupat rychlostí Formule 1.

Letos tu mám přednášku i já:

Support Day
Support Day

Měli jsme tu čest slyšet i další zkušené speakery jako Ondřeje Sedláčka, Tomáše Adama nebo Annu Šenk. Organizace celé konference je skvěle zvládnutá. Také rozvržení samotných přednášek bylo velmi dobře zvolené.

PS: Pokud vám tenhle článek divný, pak vězte, že je to test.

14 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Summary
Review Date
Reviewed Item
SupportDax
Author Rating
51star1star1star1star1star

komentáře 3

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge