Jaké bylo Školení zákaznické podpory Maria Roženského

Proč SEO specialista navštěvuje školení zákaznické podpory? Protože SEO není možné v současném světě oddělovat do dalších kanálů online marketingu a vše souvisí se vším. Proto jsem školení rád navštívil a ještě živě blogoval z akce (najdete pod článkem).

Školení je určené pro lidi, které o zákaznické podpoře moc neví a nebo ji neřeší. I když pro mě to nebylo téma, které jako nezávislý specialista často řeším, bylo zajímavé vidět, co by měly značky řešit a neřeší. Protože i tím, dokážu svým klientům více pomáhat.

Školení vedl znamý specialista na affiliate a zákaznickou podporu, autor knihy a mnoha webinářů Mario Roženský. Díky tomu bylo zaručeno, že školení bude zajímavé a lákavé. Mario je skvělý a vstřícný řečník.

Takto vypadala osnova:

Zajímavé bylo, že si před školením Maria anonymně otestoval zákaznickou podporu všech účastníků, včetně mě a jednotlivé případy jsme pak rozebírali. Což bylo pochopitelně hodně přínosné a zajímavé.

Co je fajn, že jsme jako účastníci dostali opravdu hodně materiálů, i ty které na webu nejsou napsané.

Myslím, že školení je přínosné, pro kohokoliv kdo toto téma moc neřeší a ukazuje, co je třeba všechno udělat. Školení určitě doporučuju a pro žrouty – je na příjemném místě v centru a v ceně je i jak fajn občerstvení i velmi chutný oběd.

Více asi psát nebudu, konkrétní tipy najdete níže v livebloggingu a pokud vás to zaujalo, můžete se na školení zákaznické podpory přihlásit.

3317 zhlédnutí (celkově) 1 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Školení péče o zákazníky
Author Rating
51star1star1star1star1star
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 3

  1. Rád bych se zeptal, jaká je tvá zkušenost se zákaznickou podporou u SEO služeb? Zkoušel jsi někdy třeba online chat, nebo nějaký jiný nástroj na zvýšení zákaznické péče?

    1. Já to považuju za zbytečné, jsem neustále online na Facebooku, Twitteru či kdekoliv jinde, na maily odpovídám obratem, takže mi to nedává smysl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge