Objevila se další verze dokumentace Google pro své testery kvality stránek. Zajímavé mi přijde, byť logické a vlastně přirozené, že testeři měli na stránkách hodnotit, zda stránka jednoznačně vysvětluje svůj účel a přínos pro čtenáře. Dále se Google dotazuje, zda je na stránce důvěryhodný medailónek autora, autor sám vykazuje dost důvěryhodnosti a znalostí a samozřejmě tématem je boj proti fake news.
Více najdete u Jenifer Slegg: Google Search Quality Rater Guidelines Updated: Beneficial Purpose, Creator Reputation & More.
Google’s Search Quality Rater Guidelines Updated: Beneficial Purpose, Creator Reputation & More https://t.co/Nvn2SCJvpF
— Jennifer Slegg (@jenstar) July 24, 2018
New @googlewmc Search Quality Rater Guidelines lay out the most important factors in page quality. pic.twitter.com/t3dvGG1nKi
— Jamie 💀🖤 (@Jammer_Volts) July 23, 2018
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
1 komentář