Poznatky z další verze Google Quality Rater Guidelines

Objevila se další verze dokumentace Google pro své testery kvality stránek. Zajímavé mi přijde, byť logické a vlastně přirozené, že testeři měli na stránkách hodnotit, zda stránka jednoznačně vysvětluje svůj účel a přínos pro čtenáře. Dále se Google dotazuje, zda je na stránce důvěryhodný medailónek autora, autor sám vykazuje dost důvěryhodnosti a znalostí a samozřejmě tématem je boj proti fake news.

Více najdete u Jenifer Slegg: Google Search Quality Rater Guidelines Updated: Beneficial Purpose, Creator Reputation & More.

11825 zhlédnutí (celkově) 4 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge