Jaké jsou faktory hodnocení stránek dle Mozu pro rok 2013

Moz vypublikoval zajímavou studii o korelacích faktorů, které vyhledávače používají pro hodnocení stránek. Důležité je nezaměňovat v této studii pojem kauzalitakorelace, ale i když tato studie nezobrazuje kauzalitu, ukazuje nám směr. Třeba to, že ze sociálních signálů má největší korelaci  počet +1. Což je dost v kontrastu se studií New Study Finds Google+ Shares Don’t Cause Higher Search Rankings. A teď babo raď. Zajímavá je negativní korelace Authorshipu nebo AdSense na stránce nebo velké obrázky a videa na stránce. Nebudu vás, ale už zdržovat od zajímavého čtení.

10 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

komentářů 6

  1. vôbec som nečakal, že facebook lajky a shares majú ževraj až taký vysoký význam ako sa tu píše. odkazy z twitteru nemajú žiadnú silu ?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge