LIM 2015 – návrat na místo činu

Výsledek testu indexace s Google Chrome

Po 2 letech jsem se vrátil na marketingovou akci Marka Prokopa, kterou známe pod zkratkou LIM. Před 2 lety jsem tam byl jako zaměstnanec H1.cz. Tento rok jako nezávislý konzultant na volné noze. I po 2 letech jsem si tuto marketingovou dovolenou báječně užil. Pro ty kdo nevědí – Léto s internetovým marketingem #lim15 je čtyřdenní marketingová akce v nádherném prostředí golfového resortu Malevil. Kdo chce chodí na připravený program, kdo nechce užívá si bazénu, skvělé restaurace, čtyřkolek, hraje golf nebo plážový volejbal nebo se prostě fláká a relaxuje.

CNfyeMvUwAAGyWS

Program 2015

Letošní program byl hodně o řízení firmy a jejím marketingu, efektivitě a strategii. Nejzajímavější byly příspěvky Tomáše PotěšilaDavida Špinara, zejména jejich duel a to hlavně kvůli otevřenosti a upřímnosti. Řešilo se, zda je lepší pracovat z domu nebo mít kanceláře, jestli mít systém odměňování za výkon nebo spíše paušál. Jak se tvoří firemní kultura a jak je důležitá role majitele firmy.

Co se týče úspěšných e-commerce projektů, nabyl jsem názoru, že je to spíše o náhodě a testování, než o sofistikované strategii. Přišlo mi, že že úspěch je často spíše náhoda:-)

Příští ročník?

Nevím jestli se mi podaří jet i příští rok. Rád bych. Pokud zvažujete zda jet, mám tu pro vás pár bodů:

  • Připravte si si cca 15 000 Kč za registraci na akci, ubytování, jídlo a pití.
  • To co dává maximálně smysl je networking po večerech, nocích (i ránech:-)), takže počítejte s tím, že se moc nevyspíte a dost vypijete.
    2015-08-30_14-00-24
  • Nejspíše nezvládnete program jako celek, zejména pokud nebudete zanedbávat networking.
  • Networking! Sushi show! Rauty! Pokecáte si zcela neformálně a seznámíte se s klienty, majiteli firem, konzultanty a řeknu vám, že pokecat do 2 ráno s Tomášem Potěšilem, Vilémem Rubešem nebo Markem Prokopem je fakt nenahraditelné.
7072 zhlédnutí (celkově) 10 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 2

  1. LIM byl fakt super! Když jsem se rozhodl jet, tak jsem čekal super marketingové tipy. Zameření na budování firmy mi ovšem dalo 100x více!

    Doporučuji všem jet, pokud máte tu možnost.

  2. Pri podobných akciach som zatiaľ vždy zažil, že ta pravá zábava a získané vedomosti sú až vždy po skončení prednášok. Ešte ale nikdy som nebol na niečom viac dňovom možno nabuducí rok sa vidíme 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge