Surfer – SEO nástroj na optimalizaci obsahu

Surfer je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct s obsahovou optimalizací. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí. Ačkoliv je to polský nástroj, funguje dobře i v češtině a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Surfer umí.

Surfer se skládá ze 3 částí:

  • SERP Analyzer
  • Content Editor
  • Keyword Research
  • Content Planner (aktuálně jako beta)

K čemu slouží Surfer SERP Analyzer?

K analýze 1 stránky výsledků a hledání příležitostí pro váš web a srovnání s konkurencí.

Po zadání jednoho nebo více klíčových slov, zadání jazyka a desktopových nebo mobilních výsledků se vám slova dostanou do seznamu, kde si je můžete pro přehlednost oštítkovat. A po kliknutí na slovo začíná ta pravá SEO magie.

Surfer vám ukáže výsledky z první stránky vyhledávačů:

  • které weby, se umisťují,
  • která slova se nejčastěji používají v kterých obsahových prvcích,
  • na jaká další klíčová slova se vypsané URL umísťují,
  • z jakých webů vedou odkazy,
  • a samozřejmě můžete porovnávat s vaším URL,
  • a vidět přehledně základní metriky.

A co je podle mne nejzajímavější, můžete detailně auditovat jednotlivé URL (tyto audity sdílet) a hledat v nich příležitosti:

Content Editor

Všechno toto, můžete využít v Content Editoru. Postup je podobný, zadáte klíčové slovo, počkáte až se dopočítají a stáhnout data voalá – jste v editorů, kde můžete začít psát novou super optimalizovanou stránku na zvolené klíčové slovo.

V sidebaru uvidíte návrhy všech relevantních klíčových slov, které byste měli v článku použít nebo je už používáte. Doporučení vychází právě z auditovaných stránek v top 10.

Vypočítávané skóre vám ukazuje, co byste měli zlepšit a na čem přesně zapracovat.

Chcete výsledek sdílet? Můžete. Chcete na tom pracovat společně v Google dokumentech? Můžete. Za mě je tohle fakt bomba. Ideální pro obsahové týmy a copywritery.

Keyword Research

V zásadě to není nic jiného než nástroj na sběr dat pro analýzu klíčových slov, který vychází z již posbíraných dat v předcházejících 2 nástrojích. Přidáte klíčové slovo, navrhne vám další, z nich si vyberete ty relevantní a kliknutím na Research se vám rozšíří data o návrhy k zakliknutým a proces opakujete, opakujete a opakujete. Dokud nemáte čistá data ke klíčovce.

Content Planner

Klastery, klastery, klastery! Opakujeme triviální postup a zadáme klíčové slovo a všechny související klíčová slova se nám rozdělí do tématických skupin/klasterů. Vybereme si ten, na který chceme psát a pak už jen stačí kliknout na ikonku editoru.

Pak se přeneseme se všemi daty rovnou do Content Editoru.

Další informace a návody

Slidy z akce:

Můžete se podívat na záznam z našeho SEOlogeru na YouTube:

Nebo si můžete poslechnout audio verzi jako podcast:

Cena

Začínáme na 49 USD (cca 1 050 Kč) až na maximum 165 USD (3 548 Kč). Můžete využít i 7 denní testovací verzi za 1 USD, což je asi 21 Kč.

Pro koho se to vyplatí? Pro lidi co dělají kontinuální a obsahové SEO, pro copywritery co řeší SEO a zejména pro obsahové weby. Vypadá to, že tohle je nástroj co je zaměřený na výsledky a boj s konkurencí. Vyzkoušet si ho můžete ihned.

surferseo
5985 zhlédnutí (celkově) 13 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge