Recenze: Senuto – SEO nástroj na analýzu a sledování klíčových slov

Co je Senuto?

Senuto je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct analýzou klíčových slov, výběrem klíčových slov, jejich s obsahovou optimalizací a jejich analýzou. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí.

Ačkoliv je to polský nástroj, funguje i v češtině (rozhraní má polsky a anglicky) a určitě doporučuju minimálně vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co Senuto umí.

Senuto se skládá ze 4 částí:

  • Visibility Analysis
  • Keyword Explorer
  • Rank Tracker
  • SERP analysis (aktuálně jako beta)

Každá sekce obsahuje několik menších sekcí, což jsou různé nástroje vztahujících se k dané části. Vždy se můžete se dívat na data “zvýšky” nebo si rozkliknout detail klíčového slova:

Visibility Analysis?

K analýze vaší domény a hledání příležitostí pro váš web a srovnání s konkurencí se vám může hodit tato část. Po zadání domény se dozvíte, jak se vaše doména vede, jaké jsou příležitosti a co vaše konkurence. Senuto vám ukáže:

  • shrnutí vaší úspěšnosti,
  • klíčová slova, na které umisťujete,
  • nejdůležitější klíčová slova,
  • sezónnost klíčových slov,
  • jak se daří konkurenci,
  • pozice klíčových slov,
  • nárůsty nebo poklesy klíčových slov
  • odhalí kanibalizaci,
  • rozdělí vaše úspěšný slova dle rozšíření ve vyhledávačích,
  • rozdělí slova do skupin.

Dále tu máme menší nástroje jako:

Competition Analysis

Jak název napovídá, slouží k srovnání vaší domény a konkurence s 3 různými pohledy, přičemž jeden je i klasická Content Gap analýza.

SERP history

Zajímavý “mini nástroj”, který vám ukáže změny v SERPu pro dané klíčové slovo.

Direct Answer

Jedná se v zásadě o analýzu Featured Snipetů:

URL analysis

Jednoduchá analýza vložených URL. Ukáže vám, zda se s nimi umisťujete v SERPu.

Keyword Explorer

Tuhle sekce budou milovat všichni, kdo hledají příležitosti u klíčových slov. A ano, tohle je boží na klíčovky. Návrhy 5 seed keywords vám rozhází všechny návrhy do skupin a tak krom sběru dat rovnou děláte klasifikaci. Tohle fakt miluju a myslím, že budu hojně používat. Podle mě je to nejlepší část Senuta.

Za mě nejlepší automatická klasifikace, co jsme zatím v SEO nástrojích pro češtinu a slovenštinu viděl.

Keyword grouping

Máte už klíčovku jinde? Nevadí, naimportujte data a Senuto vám je sám rozklasifikuje.

Nástroj Keyword statistics vám k tomu doplní i hledanost, trendy a CPC.

Rank Tracker

V zásadě to není nic jiného než nástroj pro měření pozic klíčových slov u vašeho webu i u konkurence. Není to zlé, ale myslím, že náš Collabim to umí lépe.

Nicméně v této sekci najdeme několik skvělých nástrojů, který bych rád aspoň krátce zmínil:

Keyword canibalization

Vyberete si jeden z vašich projektů a zjistěte, kde máte problém s kanibalizací.

Compare Days

Opravdu skvělá funkce, kdy si můžete porovnávat stav pozic (a hledanosti a CPC) klíčových slov projektu v rámci několika termínů. které zvolíte.

To samé umí i funkce Compare SERP, ale to srovná výsledky na jedno konkrétní klíčové slovo:

SERP analysis

SERP analysis je novinka a i poslední nástrojem v Senutu. Jedná se o detailní analýzu výsledků vyhledávání na dané slovo, kdy si můžete najít spoustu praktických a přehledně zpracovaných informací.

Další informace a návody

Slidy

https://speakerdeck.com/pavelungr/seologer-number-53-how-to-win-the-client-with-data

Audio nahrávka

Záznam z akce na YouTube

SEO audit v Google tabulce od Senuto.

Cena

Začínáme na 7 Euro (cca 183 Kč) až na maximum 137 USD (3 600 Kč). Můžete využít i 14 denní testovací verzi. Srovnání plánů najdete zde.

Pro koho se to vyplatí? Pro lidi co dělají klíčovky a kontinuální SEO. Vypadá to, že tohle je nástroj co je zaměřený na kvalitní data, výsledky a boj s konkurencí.

Určitě bych doporučoval Senuto vyzkoušet.

3224 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Profilový obrázek
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 2

  1. Dobrý den Pavle, možná jsem to přehlédla, ale kolik zemí a jaké umí? Nebo se jedná vyloženě o ćesko-polskou variantu? Kde se dá udělat dobře analýza kws například pro USA či UK trh? Děkuji.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *