Obsahový marketing zažívá nebývalý rozmach. Obsahoví stratégové, grafici, datoví analytici a žurnalisti mají více práce než kdy dříve. Společnosti investují do svých SEO rozpočtů stále více. Bude vznikat spousta obsahu. Toho dobrého, ale mnohem více i toho špatného. Nebývalý rozmach zažije i obsahový spam a zavalí nás tuny pochybného obsahu. Zopakuje se podobná situace jako po spuštění algoritmu Google Caffeine který zlepšoval možnosti indexace Google.
Lidé budou nespokojení s výsledky hledání. Nenajdou to co hledali právě kvůli tunám obsahu. A Google opět zakročí. Vytuněná Google Panda opět přijde a zasáhne. Takže si to s tím “kvalitním” obsahem dobře rozmyslete.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
jo, obsahové marketing, tj. ve štadtlu pečené, vařené 😀
Jeden můj spolupracovník si dal tu práci a zmapoval všechny bezplatné eBooky. Převážná většina z nich měla hodně mizerný obsah. Je pravda, že dnes se mluví o “kvalitním obsahu”, ale málokdo si pod tím představí, co je tím myšleno. Asi bychom měli klienty více vzdělávat, jak kvalitní obsah vytvořit a hlavně poznat.
I agree with your comments, the seo company performance is becoming more common, but its quality is unknown. multiple power quality may be reduced.than’k post.!