Co způsobí rozmach obsahové marketingu?

Obsahový marketing zažívá nebývalý rozmach. Obsahoví stratégové, grafici, datoví analytici a žurnalisti mají více práce než kdy dříve. Společnosti investují do svých SEO rozpočtů stále více. Bude vznikat spousta obsahu. Toho dobrého, ale mnohem více i toho špatného. Nebývalý rozmach zažije i obsahový spam a zavalí nás tuny pochybného obsahu. Zopakuje se podobná situace jako po spuštění algoritmu Google Caffeine který zlepšoval možnosti indexace Google.

Lidé budou nespokojení s výsledky hledání. Nenajdou to co hledali právě kvůli tunám obsahu. A Google opět zakročí. Vytuněná Google Panda opět přijde a zasáhne. Takže si to s tím “kvalitním” obsahem dobře rozmyslete.

7223 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 4

  1. Jeden můj spolupracovník si dal tu práci a zmapoval všechny bezplatné eBooky. Převážná většina z nich měla hodně mizerný obsah. Je pravda, že dnes se mluví o “kvalitním obsahu”, ale málokdo si pod tím představí, co je tím myšleno. Asi bychom měli klienty více vzdělávat, jak kvalitní obsah vytvořit a hlavně poznat.

  2. I agree with your comments, the seo company performance is becoming more common, but its quality is unknown. multiple power quality may be reduced.than’k post.!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge