Co způsobí rozmach obsahové marketingu?

Obsahový marketing zažívá nebývalý rozmach. Obsahoví stratégové, grafici, datoví analytici a žurnalisti mají více práce než kdy dříve. Společnosti investují do svých SEO rozpočtů stále více. Bude vznikat spousta obsahu. Toho dobrého, ale mnohem více i toho špatného. Nebývalý rozmach zažije i obsahový spam a zavalí nás tuny pochybného obsahu. Zopakuje se podobná situace jako po spuštění algoritmu Google Caffeine který zlepšoval možnosti indexace Google.

Lidé budou nespokojení s výsledky hledání. Nenajdou to co hledali právě kvůli tunám obsahu. A Google opět zakročí. Vytuněná Google Panda opět přijde a zasáhne. Takže si to s tím “kvalitním” obsahem dobře rozmyslete.

442 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

komentáře 4

  1. Jeden můj spolupracovník si dal tu práci a zmapoval všechny bezplatné eBooky. Převážná většina z nich měla hodně mizerný obsah. Je pravda, že dnes se mluví o “kvalitním obsahu”, ale málokdo si pod tím představí, co je tím myšleno. Asi bychom měli klienty více vzdělávat, jak kvalitní obsah vytvořit a hlavně poznat.

  2. I agree with your comments, the seo company performance is becoming more common, but its quality is unknown. multiple power quality may be reduced.than’k post.!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge