Cukrárna U draka – špatná komunikace? Stejně to nikoho nebude zajímat.

Útočnou komunikaci na Facebook stránce Cukrárna U drakazmiňoval Dan Dočekal a celý problém i jeho možné, lepší, řešení rozebral Martin Malý. Mě ale zaujala jiná věc. Člověk s Facebookovým profilem Zdeněk Raven Luksa (známý též jako Azazel Deamon (!), buď přímo majitel nebo určitě zaměstnanec) v jednom z komentářů odpovídá na jeden komentář “U vás bych tedy nenakoupil:)” tímto obrázkem:

10805596_816094535121613_6986937002287962436_n

Tak jsem se podíval, jak vypadá výsledek vyhledávání na brandový dotaz 6 dní po nešťastné komunikaci.

Cukrárna U Draka

 

Aktuální stav SERPu 8  dní po incidentu (30.12.2014):

Cukrárna U Draka 2

Nevím, kolik lidí to bude zajímat a kolik ne. Jen mi to připomíná příběh arogantní komunikace pizzerie La Trattoria Laura, která kdysi sídlila blízko Náměstí Míru v Praze. Už tam nesídlí.

PS: Chválím nový projekt Martina Malého Jako lidi, kde chce na podobné nešvary upozorňovat a ukazovat jak to dělat lépe. Zvědavcům vysvětluje i proč to tak chce dělat.

10680 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 8

  1. Teď můžeš Pavle udělat ještě další test, kam všude už se dostal překlep “komunice” v nadpise článku 😉

  2. Taký obrázok sa môže veľmi dobre hodiť do hociakej konverzácie, ale určite nie ked sa jedná o brand niečoho a negatívne recenzie. Lebo ľudia aj ktorý v tej cukrarni nikdy neboli ale videli jednu negatívnu recenziu sami začnú šíriť negatívne recenzie o tom ako tam je zle.

  3. Jo, tak to mě dost pobavilo. Ale ono už podle toho jména – “démon na druhou” – se dalo čekat, že to nedopadne s tou komunikací dobře. Čili jestli je přísnej metalista, budeme se mít ještě s jeho komunikací na co těšit.
    Ještě teď si ale říkám, jak je možné, že mi ten nový blog Martina Malého unikl. I když dle nic je to mladý projekt. Kažopádně, díky Pavle!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge