Cukrárna U draka – špatná komunikace? Stejně to nikoho nebude zajímat.

Útočnou komunikaci na Facebook stránce Cukrárna U drakazmiňoval Dan Dočekal a celý problém i jeho možné, lepší, řešení rozebral Martin Malý. Mě ale zaujala jiná věc. Člověk s Facebookovým profilem Zdeněk Raven Luksa (známý též jako Azazel Deamon (!), buď přímo majitel nebo určitě zaměstnanec) v jednom z komentářů odpovídá na jeden komentář “U vás bych tedy nenakoupil:)” tímto obrázkem:

10805596_816094535121613_6986937002287962436_n

Tak jsem se podíval, jak vypadá výsledek vyhledávání na brandový dotaz 6 dní po nešťastné komunikaci.

Cukrárna U Draka

 

Aktuální stav SERPu 8  dní po incidentu (30.12.2014):

Cukrárna U Draka 2

Nevím, kolik lidí to bude zajímat a kolik ne. Jen mi to připomíná příběh arogantní komunikace pizzerie La Trattoria Laura, která kdysi sídlila blízko Náměstí Míru v Praze. Už tam nesídlí.

PS: Chválím nový projekt Martina Malého Jako lidi, kde chce na podobné nešvary upozorňovat a ukazovat jak to dělat lépe. Zvědavcům vysvětluje i proč to tak chce dělat.

8331 zhlédnutí (celkově) 10 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 8

  1. Teď můžeš Pavle udělat ještě další test, kam všude už se dostal překlep “komunice” v nadpise článku 😉

  2. Taký obrázok sa môže veľmi dobre hodiť do hociakej konverzácie, ale určite nie ked sa jedná o brand niečoho a negatívne recenzie. Lebo ľudia aj ktorý v tej cukrarni nikdy neboli ale videli jednu negatívnu recenziu sami začnú šíriť negatívne recenzie o tom ako tam je zle.

  3. Jo, tak to mě dost pobavilo. Ale ono už podle toho jména – “démon na druhou” – se dalo čekat, že to nedopadne s tou komunikací dobře. Čili jestli je přísnej metalista, budeme se mít ještě s jeho komunikací na co těšit.
    Ještě teď si ale říkám, jak je možné, že mi ten nový blog Martina Malého unikl. I když dle nic je to mladý projekt. Kažopádně, díky Pavle!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge