Infografiky mohou být dobrým zdrojem odkazů a popularity … nebo ne?

Určitě ano, jedna z metod inbound marketingudatové žurnalistiky infografiky využívá. Dneska odstartovala svou premiéru politická infografika Jana Fischera.

Nelíbí se mi. Je to poměrně nic neříkající marketingový blábol. Marek Prokop poměrně přesně srovnáváinfografikami Barracka Obamy:

Toto srovnání dodává české infografice tragikomický rozměr. Třešničkou na dortu je již jen “vylepšená” verze od Vojtěch ק. šířící se po sociálních sítích:

Takže opět se ukazuje známá pravda, že než něco udělat narychlo, levně a špatně, je lepší si počkat a připlatit. Aneb – nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Protože… kdo dá nyní dohromady pošramocenou pověst díky této odfláknuté infografice a parodiím na ni?

Podobné články: Prezidentská volba ve vyhledávačích: nejvíc lidi hledali Okamuru, za poslední půlrok vede Franz

7679 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

1 komentář

  1. No infografiky jsou momentálně hodně v kurzu a spousta medií (nejen na netu) je často využívá.
    Je to líbivé a jednoduché.
    Tedy pro běžného čtenáře, diváka ideální

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge