Určitě ano, jedna z metod inbound marketingu a datové žurnalistiky infografiky využívá. Dneska odstartovala svou premiéru politická infografika Jana Fischera.
Nelíbí se mi. Je to poměrně nic neříkající marketingový blábol. Marek Prokop poměrně přesně srovnává s infografikami Barracka Obamy:
Toto srovnání dodává české infografice tragikomický rozměr. Třešničkou na dortu je již jen “vylepšená” verze od Vojtěch ק. šířící se po sociálních sítích:
Takže opět se ukazuje známá pravda, že než něco udělat narychlo, levně a špatně, je lepší si počkat a připlatit. Aneb – nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Protože… kdo dá nyní dohromady pošramocenou pověst díky této odfláknuté infografice a parodiím na ni?
Podobné články: Prezidentská volba ve vyhledávačích: nejvíc lidi hledali Okamuru, za poslední půlrok vede Franz
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
No infografiky jsou momentálně hodně v kurzu a spousta medií (nejen na netu) je často využívá.
Je to líbivé a jednoduché.
Tedy pro běžného čtenáře, diváka ideální