Infografiky mohou být dobrým zdrojem odkazů a popularity … nebo ne?

Určitě ano, jedna z metod inbound marketingudatové žurnalistiky infografiky využívá. Dneska odstartovala svou premiéru politická infografika Jana Fischera.

Nelíbí se mi. Je to poměrně nic neříkající marketingový blábol. Marek Prokop poměrně přesně srovnáváinfografikami Barracka Obamy:

Toto srovnání dodává české infografice tragikomický rozměr. Třešničkou na dortu je již jen “vylepšená” verze od Vojtěch ק. šířící se po sociálních sítích:

Takže opět se ukazuje známá pravda, že než něco udělat narychlo, levně a špatně, je lepší si počkat a připlatit. Aneb – nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Protože… kdo dá nyní dohromady pošramocenou pověst díky této odfláknuté infografice a parodiím na ni?

Podobné články: Prezidentská volba ve vyhledávačích: nejvíc lidi hledali Okamuru, za poslední půlrok vede Franz

370 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

1 komentář

  1. No infografiky jsou momentálně hodně v kurzu a spousta medií (nejen na netu) je často využívá.
    Je to líbivé a jednoduché.
    Tedy pro běžného čtenáře, diváka ideální

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge